aangezien mijn pols alleen volgas kan geven,demk ik dat ik veel en hard rem maar heb hem pas 2000km .Ja, hoeveel rem je, de één kan 30.000 km rijden de ander nog geen 5000km met remblokken.
de rollen op lijkt me wel erg snel die kunnen vaak 40.000 km mee.
ben benieuwd naar de rekening.....
(2012 prijs ergens in de buurt van Rotterdam)
uurloon €50,00
olie 10w40 €21,00
Motorex 80W90 €9,00
luchtfilter €21,00
oliefilter €20,00
Bougie €15,00
kleppen stellen €35,00
Totaal incl btw. € 173,70
ik zal wel weer voor 350 het schip in gaanJij krijgt er gewoon een scheppie bovenop,ik voel het aan mijn water.
In 2012 was dit de DT rekening van een kennis bij 10.000km.
De persoon in kwestie rijd iets meer snelweg dan stad.Dit beurtje zal nu 4 jr. later zomaar minimaal 50 euro duurder kunnen zijn, en ben bang dat
jij het ook net niet met 225 euro gaat redden.... er is immers gesproken over remblokken en cvt behandeling bij jou.
Momenteel betaal je bij MP voor een 5000km. beurt al 171 euro, maar
dat is wel het duurste wat er bestaat want dat kan zo maar minimaal 60 euro goedkoper!
Voor de 10.000 beurt heb ik voor Xciting overigens in 2015 € 155 betaald.
(mijn service beurt prijs is ex. luchtfilter ik heb een DNA filter + ex bougie want ik rij iridium)
Ik heb ook de givi met m'n 1,85 lengte geen last van turbulentie.
Hey Tazz, zit je met je ogen nog boven het windscherm of kjjk je er doorheen?
Beste mederijders,
Sindskort ben ik een gelukkige eigenaar van een DT300i uit 2012 met 7.500km. Deze heb ik ingeruild voor mijn RF900. Scooter rijden is toch wel anders leuk dan de motor.
Ik heb al een aantal pagina's doorgelezen in dit onderwerp. Interessant dat sommige DT bezitters over de 60.000km zitten. Dat zegt toch iets over de degelijkheid van de machine, mijn petje af.
Zelf ben ik 1.83 en heb ik helaas last van de turbulentie boven de 70/80kmp/u.
Ik twijfel over 2 windschermen die ik op het oog heb. De Ermax van 76cm en de Givi van 83 cm.
Ik heb niet de luxe om ze beide uit te proberen. Dus vraag ik me af of de Ermax met +10cm voldoende zal zijn tegen de turbulentie. Ik heb liever de Ermax wegens het uiterlijk, lijkt veel op de originele scherm maar dan wat hoger. De givi vindt ik te breed, ik rij alleen met mooi weer, dus mijn handen hoeven niet uit de wind.Maar of het voldoende is weet ik dus niet. Advies?
Alvast bedankt voor het lezen en veel rijplezier gewenst, en mooi weer natuurlijk
Ps: heb nog een kymco merk topkoffer adapter te koop staan op Marktplaats.
Daar zat ik net ook te kijken op pagina 62 van dit topic. Je omschrijft dat solderen hier niet zo een beste oplossing is. De draadbreuk zit bij mij aan de "cockpit" zijde, de sensor is goed. Wat is jouw advies?Even terug bladeren en opzoekenwant Tazz2 heeft het een paar maanden terug ook gehad... het zit um waarschijnlijk nu bij jou dan ook in de connector?
Reeds gevonden
WebEngine in "Kymco Downtown 300i"
Mvg. Jan
jan met jou tips ga ik dat ook zeker zelf doen.Mooi dan hoef je de eerste 40.000+km. zeker geen rolletjes meer te kopen.
Vindt het wel aardig wat centjes.
Volgende beurtje (olie wissel) kun je heel makkelijk zelf doen