Kymco Vraag

Tsja, ga je echt voor kwaliteit dan moet je een honda kopen en is ook wat sneller dan de agility 150.
Keerzijde is echter dat je ook weer snel aan die aantal pk's meer gewend bent.
Persoonlijk vind ik de agility wat mooier wat looks betreft.
Mijn agility (16 inch uitvoering) heeft nu zo'n 950 km's op de teller en heb er een paar Michelins op zitten wat een wereld van verschil is met de originele banden.
Ik moet zeggen dat gezien het gezien de nieuwprijs het helemaal geen verkeerde scooter is.
Het enige gemis vind ik het ontbreken van waarschuwingslichten; Waarom Kymco dat van huis uit niet monteerd is mij een raadsel.
Nadeel is weer de beperkte bergruimte onder de buddy dus wil je je helm opbergen om dat ding niet mee te zeulen in de stad dan kan je dus beter een topkoffer monteren.
Wat er ook bij komt kijken is dat het niet echt een snelweg scooter is want bij 100 is het wel ongeveer bekeken.
Met m'n vorige agility reed ik bij een rustige rijstijl zo'n 1 op 34, bij mijn huidige heb ik het nog niet opgenomen.
 
Ik vond mijn Kymco city maar matig mbt. De kwaliteit zowel het motorische gedeelte als het body en frame.
Al wel gezegd Moët worden dat je het wel door het prijsbrilletje moet zien, maar de markt is sterk veranderd en er zijn meer scooters die beter zijn en gezien de prijs maar nauwelijks duurder zijn als Kymco.


Zoals ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan