La Ducati 848/1098/1198 Superbike argomento parte VI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met dit type laars:
Sidi Vertigo Corsa (ben liefhebber van carbon)
Het verstelmechanisme lijkt me alleen wat onhandig.
[afbeelding]

Ik heb de Vertigo Vortice Vernice (Net zoals die goud/italiaanse vlag-achtige hierboven) in het zwart. Fijne laarzen, voelen goed aan qua bouw en materiaalkeuze. Die draaidingen zijn inderdaad; omslachtig. Maar je went er aan, ik merk er nu eigenlijk niets meer van.

Ik heb de Vernice gekozen vanwege de glanzend zwarte laag op het 'leer'. Vind het erg gaaf ogen!

Deze dus
Stivale-Moto-Sidi-Vortice-Vernice-Black-Black.png
 
Laatst bewerkt:
Ook fraai, ga me er eens wat meer inverdiepen.
De Vertigo Corsa kost €259 bij FC Moto en de Vertigo Vortice €279, denk dat de Vortice een nieuwer model is?
Waar heb jij ze vandaan Ruud?
 
Iemand ervaring met dit type laars:
Sidi Vertigo Corsa (ben liefhebber van carbon)
Het verstelmechanisme lijkt me alleen wat onhandig.
[afbeelding]

heej die heb ik ook.... dacht dat ze die niet meer verkochten...

Fijne laarsjes.. en dat verstel-mechanisme merk je niet eens meer als je ze een paar keer aan hebt.... ;)
 
Ook fraai, ga me er eens wat meer inverdiepen.
De Vertigo Corsa kost €259 bij FC Moto en de Vertigo Vortice €279, denk dat de Vortice een nieuwer model is?
Waar heb jij ze vandaan Ruud?

eentje van het ducati-topic verkoopt ook sidi

Motototaal.nl :: Online Winkel

Zag jouw type er niet bijstaan, maar stuur Dengaman maar een pb-tje, als hi je kan helpen zal hij dat zeker doen.
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met dit type laars:
Sidi Vertigo Corsa (ben liefhebber van carbon)
Het verstelmechanisme lijkt me alleen wat onhandig.
[afbeelding]

Heb wel ervaring met de gewone vertigo, verstelsysteem is prima maar het is een smalle laars. Bij waren de zolen erg mager. Gewoon ff passen.
 
heej die heb ik ook.... dacht dat ze die niet meer verkochten...

Fijne laarsjes.. en dat verstel-mechanisme merk je niet eens meer als je ze een paar keer aan hebt.... ;)

Heb jij de air uitvoering, zo ja is dat niet te fris in de winter??
Ze zijn nog te koop bij FC-Moto te Aken, die levert vaak ook nog de oudere types.
 
De meeste motorlaarzen vind ik zo robot achtig eruitzien..... Alsof ze uit Startrek komen of zo...

Heb tijd terug gekeken naar Alpinestar, Sidi en TCX... Dan allemaal de duurdere race uitvoeringen uiteraard... Ben uiteindelijk geeindigd bij Dainese... Heb de torque out pro gekocht. Heerlijke laars, voelt bijna alsof je met normale schoenen loopt en ze zien er ook niet zo space-achtig uit. Beschherming en comfort is echt top...

Binnenin het koordje aantrekken en de rits aan de achterzijde sluiten en ze zitten als gegoten... Zo simpel, daar kan de rest nog wat van leren! Vooral die rits aan de achterzijde is fantastisch!

IMG_9783911_G.jpg
 
Laatst bewerkt:
eentje van het ducati-topic verkoopt ook sidi

Motototaal.nl :: Online Winkel

Zag jouw type er niet bijstaan, maar stuur Dengaman maar een pb-tje, als hi je kan helpen zal hij dat zeker doen.


Dank voor de tip, ga eerst ff ergens passen voor de maat om zeker te zijn dat ze goed passen en dan eens kijken waar ze het voordeligst zijn, misschien anders wachten tot na de Motorbeurs te Utrecht komende maand.
 
Bij de Italiaanse laarzen moet je bijna altijd een maat groter nemen dan je normale schoenmaat. Kijk, een motorlaars moet een beetje strak zitten, maar het moet niet zo zijn dat je voeten afgeklemd worden in de breedte of lengte.

Wat het robotachtige betreft. Dat is inderdaad wel een beetje zo. Mijn vrouw noemt het pipolaarzen en dan vooral de wit met rode.
 
Ook fraai, ga me er eens wat meer inverdiepen.
De Vertigo Corsa kost €259 bij FC Moto en de Vertigo Vortice €279, denk dat de Vortice een nieuwer model is?
Waar heb jij ze vandaan Ruud?

Dealer hier in de buurt. Scheelde maar weinig met FC-Moto toentertijd.

Ik heb juist helemaal geen problemen met de smalle leest van de Sidi's en dat terwijl ik toch een hoge wreef heb en vrij brede voeten.
 
@ RuudRuud ik heb je de gevraagde foto's ge-pm'd. Heb je nog belangstelling voor het zadel of ga je echt over tot verkoop?
 
De meeste motorlaarzen vind ik zo robot achtig eruitzien..... Alsof ze uit Startrek komen of zo...

Heb tijd terug gekeken naar Alpinestar, Sidi en TCX... Dan allemaal de duurdere race uitvoeringen uiteraard... Ben uiteindelijk geeindigd bij Dainese... Heb de torque out pro gekocht. Heerlijke laars, voelt bijna alsof je met normale schoenen loopt en ze zien er ook niet zo space-achtig uit. Beschherming en comfort is echt top...

Binnenin het koordje aantrekken en de rits aan de achterzijde sluiten en ze zitten als gegoten... Zo simpel, daar kan de rest nog wat van leren! Vooral die rits aan de achterzijde is fantastisch!

[afbeelding]

Of deze :Y

full
 
Ja, het is een drama met die pakketten. Uiteindelijk had ik alles in september. Ben nog altijd bezig met Ducati om voor het lange wachten een vergoeding te krijgen. Ik denk dan aan een Corse jas of bon om aan Ducati kleding of parts te besteden.
 
De meeste motorlaarzen vind ik zo robot achtig eruitzien..... Alsof ze uit Startrek komen of zo...

Heb tijd terug gekeken naar Alpinestar, Sidi en TCX... Dan allemaal de duurdere race uitvoeringen uiteraard... Ben uiteindelijk geeindigd bij Dainese... Heb de torque out pro gekocht. Heerlijke laars, voelt bijna alsof je met normale schoenen loopt en ze zien er ook niet zo space-achtig uit. Beschherming en comfort is echt top...

Binnenin het koordje aantrekken en de rits aan de achterzijde sluiten en ze zitten als gegoten... Zo simpel, daar kan de rest nog wat van leren! Vooral die rits aan de achterzijde is fantastisch!

[afbeelding]

Ook een fraaie laars, dat is beetje een probleem, hoe meer je gaat zoeken, hoe meer mooie laarzen je tegenkomt.
 
ik ben supertevreden over de Alpinestars supertech r,
alpinestars_supertech_r_czarne.jpg



door de binnenschoen erg soepel en comfortabel en toch veel gevoel met je bike



die dainese ziet er idd ook erg praktisch uit, maar eens proberen op de beurs
 
Laatst bewerkt:
ik ben supertevreden over de Alpinestars supertech r,
[afbeelding]


door de binnenschoen erg soepel en comfortabel en toch veel gevoel met je bike



die dainese ziet er idd ook erg praktisch uit, maar eens proberen op de beurs

Die supertech R stonden hoog op mijn lijstje destijds, maar zaten echt niet lekker toe ik ze aan had. Te krap en een maat groter was echt te ruim....

Die dainese zaten meteen als gegoten. Dit is de uitvoering waar Rossi en Lorenzo ook mee rijden, alleen dan geschikt om over je pak te dragen ipv aan de binnenkant.
 
Heb jij de air uitvoering, zo ja is dat niet te fris in de winter??
Ze zijn nog te koop bij FC-Moto te Aken, die levert vaak ook nog de oudere types.

ik heb de gewone.... geen air (meen ik, zal vanavond eens kijken als ik er aan denk)
Bevallen me echt goed...
 
Bij de Italiaanse laarzen moet je bijna altijd een maat groter nemen dan je normale schoenmaat. Kijk, een motorlaars moet een beetje strak zitten, maar het moet niet zo zijn dat je voeten afgeklemd worden in de breedte of lengte.

Wat het robotachtige betreft. Dat is inderdaad wel een beetje zo. Mijn vrouw noemt het pipolaarzen en dan vooral de wit met rode.


je moet ze idd een maat groter pakken ja... volgens mij heb ik 46 in de sidi's of 45? En normaal 44.....
 
Ik bedenk me net dat ik in Spanje echt onwijze stinkpoten ga krijgen, ik heb Sidi's gekocht, maar niet de versie met de luchtgaatjes _O- owjee..

tip van Klazien uit Zalk.

's avonds je voeten goed wassen met zeep, smorgens gewoon douchen ( met je standaard repertoire... }) ) elke dag schone sokken en het meuren wordt een heel stuk minder....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan