La Ducati 848/1098/1198 Superbike argomento parte VI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net nieuwe zitje gemonteerd.
Erg stroef aan de zijkanten, voor mijn gevoel stukje hoger dan origineel en ook naar achter verzitten is iets lastiger ivm meer oplopende achterkant. Heel snel op de weg proberen.
[afbeelding]


Daarom nu 2 zitjes in de aanbieding.
1x origineel en 1x Ducati Performance
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha kreeg gisteren een mailtje uit Duitsland dat de zitjes op voorraad waren.
De beste man teruggemaild dat ik het zitje al 2 maanden op mijn fiets heb zitten :P
Ben benieuwd wat jij er van vind, ik ben er in ieder geval supertevreden mee en al flink wat positieve reacties op gehad ook *D
Klein nadeeltje heb ik wel gevonden, na het wassen blijft er water staan in de gaten waar de bouten in gaan, ff droogdeppen voor je gaat zitten ;)
Waarom houd je het originele zadel niet voor als je later je fiets wil verkopen, DP zitje levert los meer op.
 
Laatst bewerkt:
Haha kreeg gisteren een mailtje uit Duitsland dat de zitjes op voorraad waren.
De beste man teruggemaild dat ik het zitje al 2 maanden op mijn fiets heb zitten :P
Ben benieuwd wat jij er van vind, ik ben er in ieder geval supertevreden mee en al flink wat positieve reacties op gehad ook *D
Klein nadeeltje heb ik wel gevonden, na het wassen blijft er water staan in de gaten waar de bouten in gaan, ff droogdeppen voor je gaat zitten ;)
Waarom houd je het originele zadel niet voor als je later je fiets wil verkopen, DP zitje
levert los meer op.

Ga het zeer snel proberen. Heb geprobeerd om op de Race Academy houding te gaan zitten, dit is 1 vuist tussen tank en jezelf, dat valt met dit zadel niet mee. Het loopt voor mij gevoel stijler omhoog naar achter dan de originele, dus je schuift vanzelf naar voren.
Oude type DP zitje wrs net al verkócht en denk het originele zitje idd te houden, daar zal toch geen vraag naar zijn. Zag bij de gebruiksaanwijzing stukje over schoonmaken, niet op 1 plek blijven poetsen en niet met hoge druk poetsen en gewoon laten drogen niet met een föhn of iets dergelijks. Dat er water in de gaten blijft staan heb ik ook bij de deksels van de luchtinlaten bekend probleem.
 
Ga het zeer snel proberen. Heb geprobeerd om op de Race Academy houding te gaan zitten, dit is 1 vuist tussen tank en jezelf, dat valt met dit zadel niet mee. Het loopt voor mij gevoel stijler omhoog naar achter dan de originele, dus je schuift vanzelf naar voren.
Oude type DP zitje wrs net al verkócht en denk het originele zitje idd te houden, daar zal toch geen vraag naar zijn. Zag bij de gebruiksaanwijzing stukje over schoonmaken, niet op 1 plek blijven poetsen en niet met hoge druk poetsen en gewoon laten drogen niet met een föhn of iets dergelijks. Dat er water in de gaten blijft staan heb ik ook bij de deksels van de luchtinlaten bekend probleem.
1 vuist tussen tank en jezelf is zo'n beetje de standaard-zit met dit zadel (als je tenminste geen dikke pens hebt :P)
Voorzijde loopt ook op dus creeer je vanzelf afstand met de tank.
Zo ver naar achter gaan zitten als met oem-zadel gaat inderdaad niet lukken, dan kom je op de versiersels te zitten _O-
Het is meer zoals Rambo en Rambo het zo mooi zouden zeggen, DE GULDEN MIDDENWEG
 
morgen twee dagen assen

full
 
1 vuist tussen tank en jezelf is zo'n beetje de standaard-zit met dit zadel (als je tenminste geen dikke pens hebt :P)
Voorzijde loopt ook op dus creeer je vanzelf afstand met de tank.
Zo ver naar achter gaan zitten als met oem-zadel gaat inderdaad niet lukken, dan kom je op de versiersels te zitten _O-
Het is meer zoals Rambo en Rambo het zo mooi zouden zeggen, DE GULDEN MIDDENWEG

Precies en ik heb zeker geen dikke pens, of hele grote vuisten.... ;)
Voordeel van dit zadel lijkt me tevens dat bij hard afremmen je zo wie zo niet meer met je noten tegen de tank aanschuift.
Zou ook iets zijn voor mensen die racen met een blok rubber tegen de tank geplakt om maar wat meer naar achter te gaan zitten. Recensie nwe zadel volgt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan