Waarom denk ik nu aan zoiets?Ik zelf ben ook niet de dunste
maar heb er wel weer voor gezorgt dat mn broek knoop weer dicht kan
jongens jongens............
Topic starter heeft een serieuze vraag en wordt zo behandeld, beetje jammer.
Ik zal even het nummer zoeken van iemand die het laatst ook bij een schoenmaker heeft laten doen.
Resultaat was netjes
[afbeelding]
arme motor!
Ik heb een probleem met het kopen van motorlaarzen.
Ik heb maar 36/37 en ben daarbij te zwaar, waardoor ik stevige onderbenen heb. Het vinden van een geschikte laars is onmoggelijk - ze zijn allemaal véél te nauw in de schacht.
Op de weg niet zo'n probleem natuurlijk. Ik rij gewoon met schoenen - lekker practisch.
Maar sinds een jaartje rij ik offroad en heb regelmatig een dikke voet of zware blauwe plekken op mijn onderbenen. Offroaden zonder stevige laarzen is eigenlijk gevaarlijkDaarnaast geeft een schoen veel meer bewegingsvrijheid dan een stevige crosslaars.
Heeft iemand ervaring in het (drastisch) laten aanpassen van motor laarzen? Wat heeft dit gekost, en waar heb je dit laten doen?
had je trouwens ook al gedacht aan losse bescherming?
Als het daadwerkelijk los zit natuurlijk niks... Maar die panzerpakkies konden best eens werkenLosse "bescherming"? Wat heeft dat dan voor zin???
Ik heb een probleem met het kopen van motorlaarzen.
Ik heb maar 36/37 en ben daarbij te zwaar, waardoor ik stevige onderbenen heb. Het vinden van een geschikte laars is onmoggelijk - ze zijn allemaal véél te nauw in de schacht.
Op de weg niet zo'n probleem natuurlijk. Ik rij gewoon met schoenen - lekker practisch.
Maar sinds een jaartje rij ik offroad en heb regelmatig een dikke voet of zware blauwe plekken op mijn onderbenen. Offroaden zonder stevige laarzen is eigenlijk gevaarlijkDaarnaast geeft een schoen veel meer bewegingsvrijheid dan een stevige crosslaars.
Heeft iemand ervaring in het (drastisch) laten aanpassen van motor laarzen? Wat heeft dit gekost, en waar heb je dit laten doen?