Een BMW R-serie.....die blijft halverwege toch al op z'n cilinder hangen en heeft een erg laag zwaartepunt...eerst zien dat zij dat met een K1200 doet
Jajaja, je bent heel stoer en macho enzo. Vast ook nog zo'n stoere snor die heel mannelijk onder je neus hangt?
Agenten met snorren, blijft boeien.Nee. Val je daarop ?? Sorry.
Een BMW R-serie.....die blijft halverwege toch al op z'n cilinder hangen en heeft een erg laag zwaartepunt...eerst zien dat zij dat met een K1200 doet
Agenten met snorren, blijft boeien.
Over die methode, ik zou altijd bang zijn hem de andere kant op te gooienMaar beter een kans dat het goed gaat als dat je hem moet laten liggen.
Ai, da's niet tof ...een Deauville laten vallen. Heb er zelf ook een. Heb je veel schade? De koffer zal vast bekrast zijn?
ik had niet veel aan deze methode toen mijn V-strom met volle bepakking op een schuine helling lag met de wielen richting de bovenkant van de helling
de wielen steken dan boven de tank uit en dan krijg je never nooit niet je kont onder het zadel
ik had niet veel aan deze methode toen mijn V-strom met volle bepakking op een schuine helling lag met de wielen richting de bovenkant van de helling
de wielen steken dan boven de tank uit en dan krijg je never nooit niet je kont onder het zadel
[k had niet veel aan deze methode toen mijn V-strom met volle bepakking op een schuine helling lag met de wielen richting de bovenkant van de helling
de wielen steken dan boven de tank uit en dan krijg je never nooit niet je kont onder het zadel ]
de meeste mensen zijn na zoiets ook niet echt in staat om hun motor op te tillen denk ik
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Er zijn ook mensen die hun motor wat zuiniger zouden willen behandelenmotor gewoon effe 180 graden draaien, kan nooit moeilijk zijn, even trekken aan het voorwiel en hij ligt binnen no time andersom
de meeste mensen zijn na zoiets ook niet echt in staat om hun motor op te tillen denk ik
Hoe krijg je dat voor elkaar?
iddEr zijn ook mensen die hun motor wat zuiniger zouden willen behandelen