yamahaR1_17
Rookie
soms zie je bij een auto dat er lachgas is ingebouwd, laatst zagh ik dit onder een motors zitten, hoe werkt dit precies? kan het namelijk nergens vinden op internet. alvast bedankt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daarom is het natuurlijk zo'n "sweet sensation" om het te gebruiken !!a-diabetische afkoeling.... moet je dan geen suiker of insuline bijspuiten?
oke, okee, ik ga al....
Ik wil een technisch woordenboek op het forum.a-diabetische afkoeling.... moet je dan geen suiker of insuline bijspuiten?
oke, okee, ik ga al....
Maar dan wel een met twee verklaringen de echte en de leukste.Ik wil een technisch woordenboek op het forum.
moet kunnen want er is al 3 maal gemeld dat er meerdere topics over NOS zijn
... hoe werkt dit precies? kan het namelijk nergens vinden op internet. alvast bedankt
Ja natuurlijk, maar het is ongelovelijk dat je elke keer weer aan iedereen moet uitleggen hoe het werkt, dat'ie er niets harder in gaat qua topsnelheid, waaróm je het erop hebt, waarom het níét slecht is voor je blok etcetcetc. Parkeer je fiets met NOS ergens en je bent voorlopig nog niet weg . Rij met je fiets met NOS ergens en wordt helemaal ziek van alle puistenkoppies met petjes achterstevoren op in hun moeders stofzuigertje en leer heel snel "NOS" liplezen omdat ze ook de Fast and the Furry-arsed hebben gezienMaar het wel blijven volgen hé
Vroeger kon ik mensen nog wel eesn wijsmaken dat ik die fles langs de zijkant van m'n motor had omdat ik astma zou hebben en dan onderweg af en toe kon inhaleren
Ehmmmm, tot 5 keer je eigen vermogen
ff rekenen, 145 PK x 5 is 725 PK, daar kom ik niet aan omdat ik met net iets meer dan 200 PK op de krukas de boel al kapot zou draaien.
En die manier die je beschrijft is zo gevaarlijk voor je blok als het maar kan.
Je moet de benzine onder druk inspuiten met een brandstofpomp.
Ik lees nergens iets over sproeiers bij jou om je mengselverhouding te bepalen.
Ben toch ook wel erg benieuwd of je niet teveel The fast and the Furyarse gekeken hebt
Ja, dun door je broekie als je te vroeg het knopje indruktGa je er zelf dan ook "sneller" van lopen?
Ja pa , ik hou al opJa, dun door je broekie als je te vroeg het knopje indrukt
@ de jongens hierboven: geen ruzie maken hè, misschien kunnen we allemaal wat van elkaar leren
En misschien kan joeb@r wat meer over zichzelf vertellen ?
...
Daarnaast is het koud en koelt het het motorblok. Soms tot zelfs met ijsvorming op het uitlaatspruitstuk.
...
Daarom ook goede olie gebruiken anders vriezen je zuigers vast .
kon het niet laten, vond het zo'n mooi tikfoutje...
fuck zie net de fout
het is tuurlijk inlaat
EN JA wij haalden uit een z1000 blok meer als 400 PK, niet van maastricht tot amsterdam, maar wel op de kwart mijl en dan heb je het toch over 5 x je eigen vermogen.....
misschien kun je zelfs op de site van EGLI nog wel kawablokken vinden met turbo's die ook ver over de 300 PK gingen, gewoon met een standaard krukas en luctkoeling...waren lange tijd de enigste krukassen die naaldgelagerd waren...