Landmarkrally 2024, kletspraat

Vandaag de eerste landmarks bezocht en de foto's inclusief een puzzelbonus geupload. Voor bonus 4 moet je wel een stukje over het fietspad om in de buurt te komen, met het zijspan was dat wel wat lastig geworden.

Ik heb alle landmarks gevonden met uitzondering van puzzelbonus 2. Ik heb geen idee wat ik hiermee aanmoet en kan hierbij wel een hint gebruiken om een beetje in de juiste richting te gaan puzzelen.
 
Vandaag de eerste landmarks bezocht en de foto's inclusief een puzzelbonus geupload. Voor bonus 4 moet je wel een stukje over het fietspad om in de buurt te komen, met het zijspan was dat wel wat lastig geworden.

Ik heb alle landmarks gevonden met uitzondering van puzzelbonus 2. Ik heb geen idee wat ik hiermee aanmoet en kan hierbij wel een hint gebruiken om een beetje in de juiste richting te gaan puzzelen.
Leuk, zag ze voorbij komen mijn motor staat nog in winter modus maar kan niet wachten om te :]

Als je mij een pb stuurt dan bel of sms ik je wel ff mvgr, mtrntr
 
Vandaag de eerste landmarks bezocht en de foto's inclusief een puzzelbonus geupload. Voor bonus 4 moet je wel een stukje over het fietspad om in de buurt te komen, met het zijspan was dat wel wat lastig geworden.

Ik heb alle landmarks gevonden met uitzondering van puzzelbonus 2. Ik heb geen idee wat ik hiermee aanmoet en kan hierbij wel een hint gebruiken om een beetje in de juiste richting te gaan puzzelen.
een telefoon gebruiken.
 
Goede opmerking.
Bonus 2 is alleen te bereiken over een onverharde weg, circa 800 meter. Omdat het Landmark regulier is te bereiken, zonder verboden te overtreden laat ik hem er wel in. Voor de mensen die geen risico durven te nemen op de onverharde weg, wordt er verwacht dat ze dan een foto maken bij onderstaande bord.
Bekijk bijlage 1977167
Helaas staat 75 meter verder nu een bord verboden voor auto's en motoren;(. Dit bord staat niet op Google maar vanmiddag stond het er wel zoals je kunt zien op de foto met mijn motor in Landmarkrally 2024, opdrachten.

IMG_0669.jpg
 
Helaas staat 75 meter verder nu een bord verboden voor auto's en motoren;(. Dit bord staat niet op Google maar vanmiddag stond het er wel zoals je kunt zien op de foto met mijn motor in Landmarkrally 2024, opdrachten.

Bekijk bijlage 1980248
Dat bord is dus tussen 02 september 2023 en nu geplaatst.
1709494448860.png

Dank @Tourist64 voor het melden.
Ik ga met jullie goedkeuring Bonus 2 vervangen voor een andere, moet wel bereikbaar zijn met de motor.
Tourist64 krijgt gewoon de punten voor Bonus 2 en kan de nieuwe Bonus 2 wederom bezoeken en tel ik die punten op bij de oude Bonus 2.
 
Laatst bewerkt:
Ben het wel eens met Ronald. Bonus 2 bezocht = Bonus 2 bezocht, ook als het adres veranderd. Houdt het wel eerlijk (en makkelijker bij te houden, lijkt me). :Y
 
En ik maar hopen dat bonus 1 werd vervangen :X ik denk dat ik daar nog wel een hint voor kan gebruiken, met de eerdere hint ben ik nog niet verder gekomen. Ik weet wat er op de achtergrond in beeld is, maar er naar zoeken heeft nog niets opgeleverd
 
En ik maar hopen dat bonus 1 werd vervangen :X ik denk dat ik daar nog wel een hint voor kan gebruiken, met de eerdere hint ben ik nog niet verder gekomen. Ik weet wat er op de achtergrond in beeld is, maar er naar zoeken heeft nog niets opgeleverd
Hans89 heeft in #89 een hint gegeven die mij geholpen heeft.
Nu moet ik b2 opnieuw zoeken. Heb al wat lijnen langs gefietst maar nog niet de goede gevonden.
 
En ik maar hopen dat bonus 1 werd vervangen :X ik denk dat ik daar nog wel een hint voor kan gebruiken, met de eerdere hint ben ik nog niet verder gekomen. Ik weet wat er op de achtergrond in beeld is, maar er naar zoeken heeft nog niets opgeleverd

BSI heeft ook hints gegeven. Met die combinatie, zou het moeten lukken :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan