Landmarkrally 2024, opdrachten

Hans89

Rookie
23 apr 2011
7.488
4.140
Capelle aan den IJssel
Deze rally is opgezet met het idee dat je een doel of doelen hebt om een rit te maken, het liefst met een paar mederijders. Je parkeert de motor(en) en fotografeert de motor en het object. De foto moet zo weinig mogelijk nieuwe aanwijzingen geven aan andere rijders, ook de naam van de foto moet anoniem gehouden worden. Gebruik hiervoor het door het door mij gegeven volgnummer van de foto, dat is voor mij het makkelijkste bij het verwerken.

De rally loopt van 1 maart t/m 30 november 2024. Bezochte objecten moeten hier getoond worden met per foto of serie van foto’s en de forumnaam/namen van de rijder(s). Bij meerdere rijders per object is publicatie van de plaatjes door één rijder voldoende met vermelding van de forumnamen van de mederijders.

- Per object is 1 punt te verdienen voor een enkele rijder. Voor elke extra motor van een medespeler op de foto krijg je ook nog eens 1 punt.
- De normale bonusobjecten leveren 2 punten op, maar voor elke extra motor van een medespeler op de foto krijg je ook nog eens 2 punten.
- Ook net als in 2023 worden er weer een aantal Puzzel Bonus Landmarks toegevoegd, deze zijn 3 punten waard en voor elke extra motor van een medespeler op de foto krijg je ook nog eens 3 punten. Wanneer je de puzzel hebt opgelost, verifieer je door middel van een persoonlijk bericht bij mij of je de oplossing hebt. Wanneer je dit Landmark hebt bezocht stuur je de foto in een persoonlijk bericht naar mij en worden de punten toegekend.
- Om het competitie element te verhogen is er dit jaar een 'Snelle Bonus'. Deze bonus Landmarks worden gedurende de rally online gezet en wie als eerste dit punt bezoekt krijgt 10 punten. Om de uitdaging erin te houden krijgende de mensen die als 2e, 3e, 4e en 5e ook extra punten. Voor de puntentelling zie hieronder:
1e -> 10 punten
2e -> 8 punten
3e -> 6 punten
4e -> 4 punten
5e -> 2 punten
Bezoek je als 6e persoon of later dit Landmark dan wordt dit als een normale Landmark gerekend in de puntentelling en krijg je 1 punt. Bij meerdere spelers die tegelijkertijd deze Landmarks bezoeken krijgt iedere speler het aantal punten.
Wanneer deze Landmarks geplaatst worden geef ik een update in het Landmarkrally 2024, kletspraat
- Wanneer je alle Landmarks hebt bezocht, inclusief de Snelle Bonus Landmarks, krijg je 15 punten extra.
Wanneer ik je inzending heb verwerkt in de puntenlijst geef ik een like aan je post.

Het loont dus om er een sociaal gebeuren van te maken en als groep(je) op pad te gaan of een afspraak maken om te verzamelen bij een object. Objecten mogen vaker bezocht worden, hier wordt dan de hoogste score meegenomen in de puntentelling, dus bijv. een eerder bezoek bij het Landmark met een lager aantal punten komt dan te vervallen.
Afspraken hierover kunnen in het Landmarkrally 2024, kletspraat gedaan worden waardoor ook andere rijders kunnen aansluiten bij het bezoek.

De bedoeling is dit topic zo "schoon" mogelijk gehouden wordt, dus alleen:
- mijn foto's van de op te zoeken objecten
- het plaatsen van jullie foto's met hun aanduiding en de forumnamen van de bezoekers.

De foto's in het spel komen van Google Maps, het kan voorkomen dat de locatie er nu anders uit ziet of bijvoorbeeld door werkzaamheden, andere verkeersmaatregelen, etc., na het maken van de Streetview beelden niet (meer) te bereiken is met de motor. Dit graag melden in Landmarkrally 2024, kletspraat of in een persoonlijk bericht naar mij.
 
Laatst bewerkt:
Landmark 1
1.png


Landmark 2
2.png


Landmark 3
3.png


Landmark 4

4.png


Landmark 5
5.png


Landmark 6
6.png


Landmark 7
7.png


Landmark 8
8.png


Landmark 9
9.png

Landmark 10
10.png


Landmark 11
11.png


Landmark 12
12.png


Landmark 13
13.png


Landmark 14
14.png


Landmark 15
15.png


Landmark 16
16.png


Landmark 17
17.png


Landmark 18
18.png


Landmark 19
19.png


Landmark 20
20.png


Landmark 21
21.png


Landmark 22
22.png


Landmark 23
23.png


Landmark 24

24.png
 
Laatst bewerkt:
Wanneer je de puzzel hebt opgelost, verifieer je door middel van een persoonlijk bericht bij mij of je de oplossing hebt. Wanneer je dit Landmark hebt bezocht stuur je de foto in een persoonlijk bericht naar mij en worden de punten toegekend.

Puzzelbonus 1


Puzzelbonus 2
3330777787774445308334336608092833777022555444533380333366077778777444530366666677703366088866666677703330633667777

Puzzelbonus 3
Waspik Lisserbroek Bergen(L) Enschede

Puzzelbonus 4
Puzzelbonus 4 start.png

Puzzelbonus 4 route.png
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan