Landmarkrally Noord-Holland 2019

20191110_214952.jpg


Tot volgend jaar!
 
Schroefdraad dat de beker bijelkaarhoudt had het een beetje begeven. Het was onderweg ineens een wiebelding geworden.
Niks dat een beetje secondenlijm niet fikst.
 
Eigenlijk zou je dat met locktite moeten doen 🙄

Zullen we komend jaar de puntentelling weer eens op de oude manier doen?
Eerste gepost 5 punten, 2e 4punten, 3e 3 punten, enzovoort? Natuurlijk géén nachtfotoos.
Kunnen we tijdens de rally altijd nog bonuspunten bedenken.

Graag jullie reactie
Liefst óók van de mensen die afgehaakt hebben.
 
Oei, dan wordt 't wel interessant om te maken dat je ergens als eerste bent (en gaat Eddytoo niet meer winnen met een lading foto's in de eindsprint :+)
 
Ik weet niet of ik daar zo een fan van ben. Het feit dat je zonder tijdsdruk kon zoeken en een mooi rondje kon rijden vond ik wel heel fijn.
Met het 5-4-3-2 plan moet je dus als je wat vindt als de wiedeweerga de provincie op en neer op dat landmarkje te vinden. Dus om te winnen moet je dan wel heel veel rijden.
Als iemand toevallig met vakantie is, begin van de maand, zeg dan maar dag met je handje naar die dikke punten.

En for the record, de besproken tactiek heeft mij welgeteld 0 extra punten opgeleverd, maar het idee leek mij wel leuk.
 
Het maakt mij niet zoveel uit. Ik moet zeggen dat ik wel erg heb gelachen om de eindsprint. :Y
 
Donder op, Oma, ik heb geen zin een compleet nieuw topic te openen en begin in Mei weer fotoos te plaatsen

Inschrijving geopend

Highking
Artemecion
Bor_S
_Terrean
Evy
Eddytoo
TheLittle
Willem1979?
Hjerteknuser
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, nou in dat geval, count me in!

De V-Strom is weg en vervangen door dit 300cc monstertje:
1582725338132-png.1469055


De silvergrijze ZRX is er uiteraard ook nog. :)
 
Zet mij maar weer op de lijst, ik heb namelijk wel weer zin in een keer wokken..
..oh het gaan om de punten? Zal ik dan maar proberen om het aantal van 2019 te verdubbelen? :+
 
Hallo Leuk om te horen dat we het dit jaar weer gaan oppakken.
Zal zelf ook met een andere motor deelnemen, het de R1200RS verruild voor een XR.
S1000 op werk.jpg
 
Ik zou ook graag meedoen, geen foto van mijn motor voor handen. Zal er binnenkort een maken. Zal komende week een foto maken van een landmark :)
 
Welkom Evy, landmark heeft niet direct haast; ik heb voor Mei een paar ideetjes, die redelijk vlot moeten omdat ze verleden jaar al overgroeid waren toen ik ze vond...
 
Beste mensen, met de coronarigheid vraag ik me af of het wijs is om de landmarkrally door te laten gaan.
Er wordt volgens de krant verwacht dat het hoogtepunt ergens eind Mei is, en dat het daarna nog doorsuddert tot eind Augustus.
Dora en ik vallen sowieso in de risicogroep (we kennen de relatie tussen potlood en cassettebandje)
 
Kweenie. Vooralsnog kunnen we gewoon de deur uit om een rondje te rijden. Zoveel mogelijk bij anderen uit de buurt blijven.
Bij deze rally krijg je geen extra punten als je samen gaat rijden dus je kunt prima alleen op pad.

Maar jij bent de baas. ;)
 
Op zich heb je uiteraard gelijk, voor het rijden maakt het nix uit.
Daarom twijfel ik ook.
Heb me zojuist ziekgemeld; lichte verhoging maar hoest m'n longen er bedat uit. Denk dat ik een gewone verkoudheid opgelopen heb maar je weet het nooit zeker.
 
Ik zat 2 weken geleden ook ziek thuis met een verkoudheid die zo heftig was dat ik niet meer functioneerde (hele dagen in bed doorgebracht). Tja, stiekem hoop ik natuurlijk dat ik het daarmee al gehad heb... maar het zal wel niet.

Beterschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan