Lanzi/Jurgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom kan Lanzi wel direct goed rijden op de duc en Jurgen niet op de suzuki/Duc :?
Moeten we daar nu echt serieus een antwoord op gaan geven?
Tip: kijk even waar hij het hele seizoen al op gereden heeft :Z
 
Moeten we daar nu echt serieus een antwoord op gaan geven?

Yep!
})
Pffff vooruit dan maar ;)
Lanzi heeft vorig jaar op de SS600 Duc gereden, en heeft begin dit jaar de overstap gemaakt naar de Superbike.
En wat dacht je, hij komt het hele jaar al uit op de Ducati 999RS.

Jurgen daar in tegen heeft geen enkele Superbikerace gereden, nooit op een Suzuki (naja behalve de test in Engeland dan), en het team had geen enkele ervaring met Pirelli banden omdat ze normaal op Dunlops rijden.
 
Pffff vooruit dan maar ;)
Lanzi heeft vorig jaar op de SS600 Duc gereden, en heeft begin dit jaar de overstap gemaakt naar de Superbike.
En wat dacht je, hij komt het hele jaar al uit op de Ducati 999RS.

Jurgen daar in tegen heeft geen enkele Superbikerace gereden, nooit op een Suzuki (naja behalve de test in Engeland dan), en het team had geen enkele ervaring met Pirelli banden omdat ze normaal op Dunlops rijden.
oke, maar toch denk ik als je Rossi op een superbike zou zetten dat ie direct voor aan mee rijdt.
Dit zeg ik omdat Jurgen voor enkele fan s tot de wereld top behoord :W
 
oke, maar toch denk ik als je Rossi op een superbike zou zetten dat ie direct voor aan mee rijdt.
:W

\hmm zeg dat niet te hard
ik denk dat ie het in t begin best zwaar zal hebben hoor , die gasten rijden al jaren op dat soort fietsen , en op circuits waar ze met de gp ook niet komen , kijk de gp van laguna seca :) , daar had ie t ook zwaar

maar hij zal t zeker niet slecht doen nee ;)
 
oke, maar toch denk ik als je Rossi op een superbike zou zetten dat ie direct voor aan mee rijdt.
Dit zeg ik omdat Jurgen voor enkele fan s tot de wereld top behoord :W
Lanzi/Jurgen of Rossi/Jurgen dat is weer een hele andere vergelijking.
 
wat een nutteloos topic zeg :Z

als je wilt discusiëren over vdGoorbergh ga dan naar het "je mening over Jurgen" topic.

Jurgen is een goede coureur met een goede staat van dienst. Lanzi is een lievelingetje van Ducati met een vrij grote toekomst voor zich.
D'r is geen vergelijking mogelijk totdat ze allebei op een competetieve, gelijkwaardige, machine zitten. :W
 
In het (Je mening over jurgen) topic hier, zou hij bij de beste 10 horen vandaar

Dus je statement is eigenlijk dat je Jurgen niets vind. :?
Wat Lanzi presteert is gewoon super. Hij is jong en heeft de toekomst. Jurgen niet meer en na Assen ben ik ook iets minder optimistisch geworden over het vermogen van Jurgen om zo te rijden als tie graag zou willen rijden. In zijn koppie is het allemaal nog oke maar ik krijg toch wel het idee dat bij Jurgen de jaartjes (eerder) gaan tellen dan bv bij een Jeremy Mc Williams. Alhoewel de actie van Jurgen op Assen met Walker nogmaals liet zien uit welk race hout Jurgen is gesneden. Hij liet zijn soefsoekie gewoon staan en ging geen mm aan de kant voor Walker.
Voor degenen die het nog niet weten. Vergis je niet in Jurgen. Die is bikkelhard maar niet dom en die twee eigenschappen gooien mensen hier nog wel eens door elkaar.
 
wat een nutteloos topic zeg :Z

als je wilt discusiëren over vdGoorbergh ga dan naar het "je mening over Jurgen" topic.

Jurgen is een goede coureur met een goede staat van dienst. Lanzi is een lievelingetje van Ducati met een vrij grote toekomst voor zich.
D'r is geen vergelijking mogelijk totdat ze allebei op een competetieve, gelijkwaardige, machine zitten. :W
Dat zal jurgen na deze domper nooit meer lukken helaas. :N
En ik moet hem nog bedanken dat mijn favoriet(Walker) er voor de rest van het seizoen uit ligt :(
 
Laatst bewerkt:
Misschien omdat Jurgen en Lanzi in een andere fase van hun loopbaan zitten :?

Jurgen moet allesmet wk ervoor uit zijn hoofd zetten. je ziet Ralf waldmann (oud gp winnaar) die rijd op zun gemakje mee in het duits superbike kampioenschap en komt gewoon tekort op wk niveau. Jurgen moet dit ook doen. een mooi nationaal kampioenschap zoeken en eens iets voor een jaar tekenen en afmaken.
 
Misschien omdat Jurgen en Lanzi in een andere fase van hun loopbaan zitten :?

Jurgen moet allesmet wk ervoor uit zijn hoofd zetten. je ziet Ralf waldmann (oud gp winnaar) die rijd op zun gemakje mee in het duits superbike kampioenschap en komt gewoon tekort op wk niveau. Jurgen moet dit ook doen. een mooi nationaal kampioenschap zoeken en eens iets voor een jaar tekenen en afmaken.
:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z
 
Misschien omdat Jurgen en Lanzi in een andere fase van hun loopbaan zitten :?

Jurgen moet allesmet wk ervoor uit zijn hoofd zetten. je ziet Ralf waldmann (oud gp winnaar) die rijd op zun gemakje mee in het duits superbike kampioenschap en komt gewoon tekort op wk niveau. Jurgen moet dit ook doen. een mooi nationaal kampioenschap zoeken en eens iets voor een jaar tekenen en afmaken.


echt totaal geen idee waar je het over heb :N :N :N :N :N
 
He ja, fijn, weer een Jurgen afzeik-topic. Hoeveel hebben we er nu al, een stuk of 4 a 5? Echt verbazingwekkend hoe de haat jegens VDG er zo dwangmatig inzit dat men steeds maar weer met alle geweld met drogredenen proberen aan te tonen wat voor een fixnix Jurgen wel niet zo zijn.

Ik vind het echt onvoorstelbaar hoe graag sommigen Nederlands beste wegracecoureur van het moment (of voor mijn part de op één na beste, achter Barry, dan zijn we ook gelijk van dat gezeur af) liefst zo snel mogelijk zien vertrekken, terwijl ik me afvraag welke doel dat zou dienen (dat vertrek bedoel ik).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan