Layout gewijzigd?

Ben ik weer, had bij vorige post vergeten in te loggen, vandaar anonymous post...

Ik denk nu toch echt dat er iets gewijzigd is op de webserver...

Ik heb een aantal bestanden uit een backup gehaald, en het heeft allemaal geen zin. De index is goed, de test is fucked up.

Het eerste wat ik morgen doe is Jeroen bellen, de sysadmin. Het kan niet anders of hij heeft wat gewijzigd, want wat een aantal mensen al zeiden...de site is een stuk sneller geworden.

Ik denk inderdaad dat er iets van http_compression is ingebouwd nu...denk ik. Vreemd dat hij me niks heeft laten weten dan!!
 
een berichtje posten was vroeger overzichtelijker en sneller, het wachtwoord en de knopjes staan nu wat lastig en is gewoon minder handig en ziet er ook stukken minder uit

was vroeger echt wel beter...
 
Hier op het werk (NT Workstation 4.0 en IE 4.0) is het ook krom. Heb thuis (Win98 en IE5.5) nog niet gekeken.
 
Op het werk, NTWs 4 en IE 5.5 Sp2, ziet het er normaal uit. Thuis met Win2k Pro en IE 6 is het fucked up. Vaag!!!
 
hier ziet het er nog altijd f*cked *p uit hoor.
Zeker dat je niet effe tegelijk aan't downloaden bent ofzo :)
 
Hier niet meer :)
En als je de source van de pagina bekijkt zie je dat er op de onderste regel ook niet meer iets staat van: compressed 4000 > 456 Of iets wat daar op lijkt :?
 
Op 2001-08-20 13:25, schreef Gertjan:
Hier niet meer :)
En als je de source van de pagina bekijkt zie je dat er op de onderste regel ook niet meer iets staat van: compressed 4000 > 456 Of iets wat daar op lijkt:?

whehe, hier wel hoor ""
Hoe kan dit?
 
even wat verduidelijking:

De sysadmin heeft dus inderdaad http_compression op de hele webserver ge'enabled'.

Hij is nu HARD aan het werk om het NIEUW forum af te maken, die is BIJNA klaar.

Sortering werkt inmiddels goed, alleen wil ik nog de tijd en naam van de laatste poster/reactie op de topiclist pagina hebben ipv de topicstarter.

Dus: HEEL binnenkort het nieuwe forum back online!

(Inclusief de goede tijden van alle posts, dat was dus niet...)
 
en <ij maar denken dat jij al je tijd in het forum stopte.. niks van dat.. jij lekker circuitjes gaan doen en die andere (onbekende) dude maar laten werken.
Schaam je je niet ruud?! :+
 
even wat verduidelijking:

De sysadmin heeft dus inderdaad http_compression op de hele webserver ge'enabled'.

Hij is nu HARD aan het werk om het NIEUW forum af te maken, die is BIJNA klaar.

Sortering werkt inmiddels goed, alleen wil ik nog de tijd en naam van de laatste poster/reactie op de topiclist pagina hebben ipv de topicstarter.

Dus: HEEL binnenkort het nieuwe forum back online!

(Inclusief de goede tijden van alle posts, dat was dus niet...)
Perfect Ruud, ik ben benieuwd. Als dat alleen maar goed is, die tijden van de posts en de sortering, dan ben ik dik tevreden. :)
 
Waarom zou ik me moeten schamen?

ik had nog een hele lap tekst waarom bijgeschreven maar waar'k diie gelaten heb :?

Omdat wij dus denken dat jij al je vrije tijd in dit forum steekt maar het eigenlijk die onbekende kerel (de sysadmin) is. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan