led ombouw setje koplamp ( plug and play )

dankje, heb het even door gelezen en er stond wel wat nuttige info. in.
ik zal binnenkort even kijken of ik genoeg ruimte heb en dan bestel in zo'n setje. ze zijn gelukkig al erg in prijs gedaald. en tegenliggers verblinden betekent gewoon je koplamp unit naar onderen stellen. ik heb gelukkig wel een diamantvorm reflecterend binnenwerk dus ik hoop dat ik een mooie gecentreerde lichtbundel krijg maar dat is dus gewoon even afwachten. strooilicht naar de zei kanten is geen probleem, alleen maar beter zicht.
 
Misschien is het wel leuk om je ervaringen in het topic te vermelden die ik had meegegeven. (liefst inclusief foto's }) ) Dan kunnen andere mensen het ook even zien. Ik had namelijk ook wel interesse in z'n setje :P

Thnx :}
 
Ik heb ze toevallig gisteren besteld! *O*

Schijnt dat het in een reflector koplamp niet echt optimaal is -O-
Maar daar heb ik persoonlijk geen last van met een projector koplamp :]
Mensen verblinden is niet zomaar de lamp lager afstellen :N Dacht ik ook tot mijn maat op mijn vorige motor me tegemoet reed in t donker |( Beste om t niet te doen het verblind door lager af te stellen zeker minder, maar verblinden blijft het helaas toch wel doen 8-)
 
Laatst bewerkt:
heeft iemand van jullie ervaring met deze setjes?
http://www.ebay.com/itm/2014-H4-H4-...Parts_Accessories&hash=item19ebec5a95&vxp=mtr

er staan exact de zelfde setjes op uit china en de usa, enige verschil is de prijs.

als ik dit filmpje zo zie werkt het goed :
https://www.youtube.com/watch?v=6cLw1z-p8bA

Dit zijn dan van die diamant vorm koplampen, dat ziet er goed uit :} Ik kon alleen filmpje vinden van op een oudere auto met normale reflector koplamp.

ach voor 5 tientjes (2 lampen) voor iets nieuws is het proberen wel waard })

En beste is even verder te zoeken voor nieuwere versies zonder ventilator maar met verbeterde heatsink. Nieuwere/verbeterde techniek en voor de prijs zal het niet veel maken
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan