Leeftijd, motormerk en motorsoort - de feiten

Komkommer

Na gebruik opeten!
Donateur
29 mei 2007
6.356
193
Midden in nederland
Er wordt altijd geschertst dat BMW's voor oude mensen zijn. Maar ik wil nu wel eens weten hoe dat op MF zit. Na het stemmen op deze drie polls, zal het systeem zelf verbanden vinden en deze hier laten zien (het kan wel even duren voordat er genoeg stemmen zijn). De leeftijdpoll is een algemene poll, dus de stemmen daar op zijn niet allemaal van MF-stemmers.

title.png

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php



title.png

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php





title.png

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php

results.php

 
Laatst bewerkt:
Ik heb het ingevuld maar wel de poll's over de motor gelezen als:
Favoriete motormerk > Welk merk motor rij je
Wat is je favoriete motorsoort > welk segment rij je

Verder heb ik bij de laatste sport ingevuld omdat sport/toer mist en de VFR meer neigt naar de sport dan toer.

Aleen zo kan je een goed beeld krijgen want misschien hebben de BMW rijders wel een andere favoriet maar kunnen ze door lichamelijke gebreken geen Ducati 1198 rijden en gaan mensen toch voor BMW kiezen omdat de S1000R hun favoriet is maar deze niet kunnen betalen.
Maar met die S1000R heeft BMW toch een geslaagde aanval gedaan op hun oude mannen imago dus een echt helder beeld krijg je toch niet (dan bedoel ik het beeld wat je wilt krijgen zoals ik het in de OP interpreteer).
 
Ik heb het ingevuld maar wel de poll's over de motor gelezen als:
Favoriete motormerk > Welk merk motor rij je
Wat is je favoriete motorsoort > welk segment rij je

Verder heb ik bij de laatste sport ingevuld omdat sport/toer mist en de VFR meer neigt naar de sport dan toer.

Aleen zo kan je een goed beeld krijgen want misschien hebben de BMW rijders wel een andere favoriet maar kunnen ze door lichamelijke gebreken geen Ducati 1198 rijden en gaan mensen toch voor BMW kiezen omdat de S1000R hun favoriet is maar deze niet kunnen betalen.
Maar met die S1000R heeft BMW toch een geslaagde aanval gedaan op hun oude mannen imago dus een echt helder beeld krijg je toch niet (dan bedoel ik het beeld wat je wilt krijgen zoals ik het in de OP interpreteer).
Ik wil helemaal niks krijgen, ik ben ontzettend benieuwd wat we krijgen!
 
Laatst bewerkt:
De poll is corrupte! Ik heb elke leeftijd kunnen invullen en hij blijft mijn stem aannemen.....

*EDIT*
Die verbanden zijn wel erg leuk :}
 
Laatst bewerkt:
De poll is corrupte! Ik heb elke leeftijd kunnen invullen en hij blijft mijn stem aannemen.....

*EDIT*
Die verbanden zijn wel erg leuk :}
Nee, als het goed is zie je de tijd van je stem veranderen en verandert hij ook echt je stem. Je kan als het goed is niet dubbel stemmen.
 
O ik dacht dat je eerst op zo'n poll moest klikken, en dat je daarna een scherm zou krijgen waar je je keuze kan maken, maar hij maakt al gelijk een keuze.

Ben helemaal niet tussen de 13 en 15 jaar :+
 
Even ingevuld :)

Veel Mensen die van Ducati-motorfietsen houden, houden van sleutelen :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan