lekker buitenspelen

Top de foto's jongens bij ons viel het weer toch weer tegen nog wel ff bij PPP geweest, maar die is ook afgeschreven ga zo door. :} :}

ps: was dit nu de bocht bij Baars?
ziet er wel lekker uit in ieder geval!
:] :] :] mzzl

Uh, lokaal buitje zeker! Wij zaten nog geen 10 km verder! Bij uh....viaduct abstrecht, je weet wel, die tribune op de a4 :9~
Kwam nog een agentje vertellen dat er geraced werd. Nou, dat hebben wij dan toch ff gemist. Wat we niet gemist hebben is dat hij de weg nog niet zo goed kent daar. Kwam door het gras aankachelen terwijl het kruispunt nog geen 10 meter verder lag..... zoals de Saint zij (welliswaar op een ander moment): "Soms kan je het intellect aan het gezicht afzien!".

Hier nog het filmpie dat svpeter gemaakt heeft (ff namen toegevoegd, omdat het niet zo duidelijk is. Er zit trouwens geen geluid bij.)
filmpie!
:]
 
Laatst bewerkt:
kan het filmpje niet openen :?
problem solved.

En toen zaten er opeens ook nog 2 foto's in mijn mailbox:
Vincent.jpg

@xel.jpg

Dit ging of heeeeel hard, of Redgixx had het verkeerde knoppie te pakken :+
 
Volgens mij is die laatste foto Alex (@xl) die buitenom ingehaald wordt door opa en oma in de blauwe Almera Diesel :P :P hahaha

grtzz HagaSan :+ .
 
Rustig Haga, misschien was het wel het opwarm rondje.....misschien ook niet :)

Hier nog de laatste:
dcAndSaint.jpg


Saint zijn nieuwe broek zat nog wat strak, daarom geen kneedown.

Hahahahahaha, wat strak zegt hij.. jou woorden vanmiddag waren iets in de trand dat ik als een bejaarde bewoog. :)

Maar idd de broek werkt nog niet geheel mee, al gaat het beter als in het begin. *D

Ik moet zeggen dat ik het super vond om weer even wat MF'ers te zien!

We stonden op het viaduct en Dutch Chilie kwam voorbij. SVPeter -> kijk dat is Dutch van het MF. Dus wij gelijk de brommer gestart en er gelijk volgas achteraan. Later terug op het viaduct lekker staan lullen en ook RedGixx kwam even aangewaait. :]

Hee RedGixx, mag ik vertellen dat je foto's super zijn. Als dit beginners foto's zijn :} (anders ook hoor ;) )

Super gezellig, tot de volgende zakdoek!

ps. Haga... je bent zelf. :z :z :z :z :z
 
he Redgixx, status op 'appear offline' zetten en dan toch MF'en. Wil je me niet meer zien ofzo :)
 
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:18 schreef The Saint het volgende:ps. Haga... je bent zelf. :z :z :z :z :z

Hahaha jazeker ik weet het, maarre, ik ben wel beter van DeeVee gewend!! toch op zijn minst wel een leuke wheelie en een "echte" kneedown... toch???

PS. ik vond die vorige foto van @xl met het handje omhoog en knietje uit wel heeeeel erg mooi! Mooie helm ook die Kato replica.

Grtzz HagaSan.
 
Jaja was weer een lekker een lekker dagje sturen.

:9 en leuk om de mensen nou in het echt te zien.

Alleen op de terugweg begon mijn brommert een beetje te ratelen bij lage toeren=> snel naar Hans van Wijk: is het de kettingspanner die waarschijnlijk verrot is........

mooi %#$% is dat gaat me weer geld kosten. '(

Suzuki ??? ;)
 
Waar liggen al die mooie langgerekte bochten nou???

Die zijn in de omgeving Hellevoet maar schaars :(
 
Maar I had fun! En die agent was nog best vriendelijk voor een agent.
[/quote]

ik heb geen agent gezien
was ik toen net tanken ,was een kort bezoekje dan :j
wie gaan er volgende week uit omgeving rotterdam
kunnen we misschien wel afspreken om met een groe er heen te rijden
 
Leuke pics hoor... Durfde het vandaag niet aan om te gaan rijden. Zit nog te weinig bloed in m'n alcohol :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan