Lekker slingeren

Je hebt serieus een mooie tank met de originele lak en striping matzwart ztten kalken :? :? :? :?

I sure did, en ik vind het heel gaaf.

Stukken beter dan dat metalic rode kleurtje. Nu vind ik het een 'stoere' motor terwijl hij eerst zo'n 'standaard' geval was. Snappie?

Piccie zie Attach

Bijlage: BLACK0013.JPG
 
Had dan een sloop tankje genomen, zoals RDZ ofzo... 'T ziet er leuk uit idd maar wel jammer van een originele tank... '(
 
Had dan een sloop tankje genomen, zoals RDZ ofzo... 'T ziet er leuk uit idd maar wel jammer van een originele tank... '(
ik vind het ook zonde, maar ja iedereen z'n eigen idee over een brik :) , ik zou het nooit gedaan hebben en idd net wat jochem zegt, ff op zoek gegaan zijn voor een slooptank :) .
 
full


zo ziet iedereen hem beter :)
 
Is een originele tank niet heel wat geld waard?

Wel zonde, ik denk dat er heel wat mensen zijn die heel graag hun niet meer originele tank hadden willen ruilen met een originele.

Maar matzwart rulez wel, het is een beetje een ratbike aan het worden dus...
 
Is een originele tank niet heel wat geld waard?

Weet ik niet :?

Maar matzwart rulez wel, het is een beetje een ratbike aan het worden dus...

Yepzz zie het volgende plaatje 8-)
En idd matzwart is geweldig.

Op zondag 25 augustus 2002 02:25 schreef JohnK6 het volgende:
een voordeel, je bent met poetsen minder tijd kwijt ;)

Ik zal hem elke dag poetsen, ahum. Volgensmij KAN je hem helemaal niet meer poetsen. Want als er modder opkomt trekt dat helemaal 'in' de verf, toch?

Er zit trouwens bbq high temp. verf op :9

Bijlage: BLACKII.JPG
 
Ik durf het bijna niet te vragen maar wat vinden jullie van de fluoriserende tape over de tank?

Zie attach

Bijlage: BLACK100020.JPG
 
Je hebt wel goede bijpassende spiegels... van een tank gejat? :+


Nope, maar ze passen er wel mooi bij, he!!!!!!!!

En de uitlaat heb ik 'profesioneel' met een oude schroevendraaier uitgebeukt dus een boortje heb ik niet meer nodig :9

En serieus mijn motor is nu helemaal zwart behalve de uitlaatbochten en de carbs (en de glazen van de verlichting), er zitten ook 2 witte sterren op de tank dus die vroeger ook op de 'liberator' zaten. En een toolrol van een magna is onder mijn koplamp gekropen :)

Dat was het wel zo'n beedje, ik vind um pr8ig!!!
 
je moet nu natuurlijk wel je andere webpagina updaten met ratbike piccies :P , enne veel rijplezier
 
Algemeen sleutelen in 3 paginas. Bijnodigdheden: grote hamer, grote schroevendraaier en een bus zwarte verf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan