Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

Welkom en gefeliciteerd met je nieuwe bike. Hopelijk gaan daar iets meer dan 200kms per jaar op komen.
Zoals je ziet wordt er in dit topic niet heel druk gepost maar genoeg tijd om in de gaten te houden dus ;)
Dank!
Zaterdag al n ritje van 260km gemaakt..dus het laatste jaar van de GS nu al overtroffen 😅
 
(Gezocht voor rijder) niet allemaal tegelijk... :]
Welkom Marc :W

Dank!

Eerst maar weer eens wennen aan het rijden zelf.
Bij het topic Helmond e/o heb ik altijd wel veel voorop gereden.

Samen rijden is wel heel leuk en gezellig vind ik. Maar je moet je ook net prettig bij het gereden tempo voelen natuurlijk. Ik ben , toen ik in Helmond woonde, ook weleens met een ander topic meegegaan toen niemand van ons Helmond topic kon..maar daar ben ik snel afgehaakt..dat ging me (veel) te hard. En dat is prima...zo reden ze daar nu eenmaal. :}

Daarom ben ik toen ik in Utrecht (en later in Houten) kwam wonen ook niet echt meer op zoek gegaan naar een ander topic om mee mee te rijden. Je moet maar net mensen treffen die ongeveer hetzelfde tempo prettig vinden. Maar wie weet....
 
Voorrijden is lastiger dan je denkt. Je moet het clubje wel bij elkaar houden. Ik reed vroeger altijd als achter rijder en ving de rest op als een stoplicht de groep splitste. Dat werkte prima. En het tempo was normaal. Sommige wilde vooral op de dijk wat vlotter. Maar die stonden dan altijd wel weer te wachten tot de rest kwam. Dat ging ook vaak prima er is er maar een geweest in die periode dacht dat z'n R6 gras luste
 
Voorrijden is lastiger dan je denkt. Je moet het clubje wel bij elkaar houden. Ik reed vroeger altijd als achter rijder en ving de rest op als een stoplicht de groep splitste. Dat werkte prima. En het tempo was normaal. Sommige wilde vooral op de dijk wat vlotter. Maar die stonden dan altijd wel weer te wachten tot de rest kwam. Dat ging ook vaak prima er is er maar een geweest in die periode dacht dat z'n R6 gras luste


JA dat waren nog eens tijden
Vroeguh was alles goed geregeld 😁😁
 
Ook even melden hier. Sinds 2012 in Houten woonachtig, 43 jaar. In februari 2016 m’n motor verkocht (BMW R 1200 GS). Sinds vorige week in het bezit van een BMW S 1000 R.

Motorhistorie:
In 2001 m’n motorrijbewijs gehaald. Toen een nieuwe Honda VFR gekocht, gevolgd door een Aprilia Tuono (2003 model). Die liep stuk in 2008 (motorschade), dus ingeruild op een nieuwe Yamaha R6. Daar kocht ik een KTM 625 SM naast. Verhuisde in 2010 vanuit Helmond naar Utrecht. In m’n eentje rijden op de R6 was niet echt heel tof, dus heb die R6 ingeruild op een BMW R 1200 GS. Uiteindelijk de laatste twee jaar dat ik hem had maar 400 en 200km gereden waarna ik m verkocht.
Begon toch steeds meer te kriebelen en een neef van me is nu ook bezig met z’n rijbewijs. Dit voorjaar een aantal motoren gehuurd en een naked past toch meer bij me dan een allroad. Nu heel blij met m’n S 1000 R.


Welkom 8-)
 
Heel augustus op vakantie geweest. Gisteren weer een rondje van een kleine vier uur gereden. Merk wel weer dat het hier overal een stuk drukker is met verkeer dan in Zuid-Oost Brabant. Uiteindelijk vooral in de Betuwe rondgereden..dat was al n stuk beter.
 
Ok,ok, hier woon werk ook en heul afentoe voor t plezier. Vandeweek nog even rondje Benschop-driebergen-amerongen- pondje naar eck en wiel en terug over culemborg vianen-IJsselstein de lekdijk. Heerlijk

Vandaag weer een poging doen.

Nog meer?
 
Ok,ok, hier woon werk ook en heul afentoe voor t plezier. Vandeweek nog even rondje Benschop-driebergen-amerongen- pondje naar eck en wiel en terug over culemborg vianen-IJsselstein de lekdijk. Heerlijk

Vandaag weer een poging doen.

Nog meer?
Nope... Helaas... Geen vrije weekenden tot mid-oktober
 
Ok,ok, hier woon werk ook en heul afentoe voor t plezier. Vandeweek nog even rondje Benschop-driebergen-amerongen- pondje naar eck en wiel en terug over culemborg vianen-IJsselstein de lekdijk. Heerlijk

Vandaag weer een poging doen.

Nog meer?
Klinkt als een mooie route, ga ik onthouden.
Zou zeker eens een ritje willen doen met wat lui uit de omgeving. Moet toegeven dat ik in dit topic vaker moet kijken dan.
Helaas gaat aankomend weekend niet voor mij.
 
Ok,ok, hier woon werk ook en heul afentoe voor t plezier. Vandeweek nog even rondje Benschop-driebergen-amerongen- pondje naar eck en wiel en terug over culemborg vianen-IJsselstein de lekdijk. Heerlijk

Vandaag weer een poging doen.

Nog meer?

Dan al eraf bij Amerongen? Als je doorrijdt naar Rhenen, de brug over en dan naar Culemborg is veel leuker en misschien een 30 minuten langer...

En lekker lunchen of borrelen bij Het Veerhuys in Beusichem.
 
Klinkt als een mooie route, ga ik onthouden.
Zou zeker eens een ritje willen doen met wat lui uit de omgeving. Moet toegeven dat ik in dit topic vaker moet kijken dan.
Helaas gaat aankomend weekend niet voor mij.
Ben hier ook maar heel weinig😬
Vooral in mijn beginjaren op de motor wel wat meer en zelfs een meating georganiseerd 🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan