Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

dit is ondertussen wel het langst lopende lekstroom topic ooit :P

nog ff en het heeft z'n eigen jubileum O-)
 
Tja het begint met een initiatief. Vragen naar wanneer er een ritje is schiet natuurlijk niet op. Ik wil het nog wel een keer proberen maar blijft lastig, de meesten die dit topic nog volgen kijken er misschien eens in de twee? drie? weken naar gok ik zo, dus als ik iets op een woensdag bedenk voor op de zaterdag/zondag is de kans al niet heel groot dat het wordt opgepikt. En dat is voor mijn toedoen al heel vroeg van tevoren. Maar goed, eerst wachten op mooier weer ☀️
 
Niet alleen het topic is deud... maar zelfs de WAgroep is traaaaag tegenwoordig ...
Veel tegenwoordig met (kleinere) kinderen. (of ze hebben geen zin om met de BMW Boomers mee te rijden :P ) En dan zijn er een groot aantal hier uit het topic motorloos , of verhuisd naar een andere regio zonder internet :?

Merk zelf dat met 10k+km's woon/werk ik ook niet echt vaak meer in het weekend/avond "ff" een stukkie ga sturen. Als ik al ga , dan ben ik de 'hele' dag op pad, bij voorkeur niet in NL. ( heb ik dat stukkie snelweg best voor over) . Nu was 2020 nu ook niet echt een groot succes voor buitenland ritjes. ( dit jaar voorspelt tot nu toe niet veel beter).

Maar wie weet... mooie weer moet nog komen.
 
Niet alleen het topic is deud... maar zelfs de WAgroep is traaaaag tegenwoordig ...
Veel tegenwoordig met (kleinere) kinderen. (of ze hebben geen zin om met de BMW Boomers mee te rijden :P ) En dan zijn er een groot aantal hier uit het topic motorloos , of verhuisd naar een andere regio zonder internet :?

Merk zelf dat met 10k+km's woon/werk ik ook niet echt vaak meer in het weekend/avond "ff" een stukkie ga sturen. Als ik al ga , dan ben ik de 'hele' dag op pad, bij voorkeur niet in NL. ( heb ik dat stukkie snelweg best voor over) . Nu was 2020 nu ook niet echt een groot succes voor buitenland ritjes. ( dit jaar voorspelt tot nu toe niet veel beter).

Maar wie weet... mooie weer moet nog komen.
Kan ik helemaal volgen. Ik ben ook meer van de hele dag rijden dan een stukje in de regio wat je al duizend keer heb gezien. Maar in het verleden reden we ook een dagje Eifel en een keer daar bij Nijmegen de grens over. Waren leuke dagen.
 
Kan ik helemaal volgen. Ik ben ook meer van de hele dag rijden dan een stukje in de regio wat je al duizend keer heb gezien. Maar in het verleden reden we ook een dagje Eifel en een keer daar bij Nijmegen de grens over. Waren leuke dagen.
Ligt ook aan de personen en type rijders/motoren in de groep.

Hoe groot is de groep "braap" en MotoGP-na-apers, en een route omgeving thuis ken ik wel.
Mij gaat het om de gezelligheid, dagje :], in de middag gezellig lunchen en dan weer 3-4 uurtjes rijden en zoetjes aan naar huis.

En ja, even naar de Eifel is leuk. Maar éénmaal thuis gekomen zijn de banden alweer plat _O-
 
Laatst bewerkt:
Voor het laatste zal je nog ff geduldig moeten hebben 😷 maar als er een ritje gepland word in het voorjaar en er word op normaal tempo gereden dan trek ik de bmw wel ff uit de schuur en rol ik wel weer een keer mee
 
Tja het begint met een initiatief. Vragen naar wanneer er een ritje is schiet natuurlijk niet op. Ik wil het nog wel een keer proberen maar blijft lastig, de meesten die dit topic nog volgen kijken er misschien eens in de twee? drie? weken naar gok ik zo, dus als ik iets op een woensdag bedenk voor op de zaterdag/zondag is de kans al niet heel groot dat het wordt opgepikt. En dat is voor mijn toedoen al heel vroeg van tevoren. Maar goed, eerst wachten op mooier weer ☀️
Er is ook nog een FB groep, werkt wellicht handiger om wat af te stemmen (mbt een motorrit)
 
Doe mij er dan ook gelijk 1! Maar omgeving Vianen is niet bepaald goedkoper aan het worden, zeker niet met het splinternieuwe dorp Hoef en Haag hier om de hoek. Mooie huizen, nooit niet te betalen voor een starter ;(

Nieuwegein en Culemborg zijn dan echt een stuk goedkoper!
 
Doe mij er dan ook gelijk 1! Maar omgeving Vianen is niet bepaald goedkoper aan het worden, zeker niet met het splinternieuwe dorp Hoef en Haag hier om de hoek. Mooie huizen, nooit niet te betalen voor een starter ;(

Nieuwegein en Culemborg zijn dan echt een stuk goedkoper!
Hoef en Haag ligt bij mij om de hoek, en betaalbaar is minimaal 350.000 €
En dat heb je 4 kale muren beton en een dak, en een tuintje van 8 meter (met wat geluk iets meer..
In Vianen afhankelijk wat je zoekt, vanaf zo'n 2 ton.
 
Dat klopt allemaal, Houten is ook vanaf 3,5 ton. Heb wel een (kleine) eengezinswoning nodig, want 3 kinderen die ik straks om de week heb.
Ben bezig met een huis van een motorrijder in Nieuwegein (schuur en tuin aangepast voor stalling :) ) dus hopelijk wordt dat wat.

Afgelopen weekend vond ik het nog behoorlijk druk met motoren in de omgeving, ik vond het nog te fris. Paasweekend lijkt wel aardig te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan