Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

@flipmeisteR6 Zag ik jou vandaag op de Lekdijk op de R6? Ik was met een ander soort tweewieler op pad :P
Jup dat kan heel goed kloppen, van Nieuwegein tot aan wijk en daar het pontje gepakt en weer terug via Vianen. Even gauw een klein rondje gedaan want het was zo lekker weer dat ik het niet laten kon.

Maar was wel weer druk op de dijk...
 
Hallo,
Gisteren bij toeval dit subforum ontdekt, dus dat ga ik maar eens volgen.
Zelf woon ik in 't Goy dus het lijkt me dat ik tot de doelgroep hoor.
Ik rij met een Duc multi v4s, en daarnaast heb ik nog twee oldtimertjes, een BMW r80/7 uit '79 en een Yamaha RD 350 Lc uit '84 die ik momenteel aan het restaureren ben. De vorderingen daarvan post ik regelmatig hier op MF, in dit topic: RD350LC-31K

Groet Adriaan
 
Hallo,
Gisteren bij toeval dit subforum ontdekt, dus dat ga ik maar eens volgen.
Zelf woon ik in 't Goy dus het lijkt me dat ik tot de doelgroep hoor.
Ik rij met een Duc multi v4s, en daarnaast heb ik nog twee oldtimertjes, een BMW r80/7 uit '79 en een Yamaha RD 350 Lc uit '84 die ik momenteel aan het restaureren ben. De vorderingen daarvan post ik regelmatig hier op MF, in dit topic: RD350LC-31K

Groet Adriaan
Welkom Adriaan,

Op dit moment is het nog vrij rustig in dit topic maar gewoon lekker in de gaten houden. Zelf rij ik eigenlijk alleen in de weekenden en als ik een wat langer rondje maak en niet alleen wil rijden, doe ik wel hier van te voren een berichtje of er mensen zin hebben om aan te haken:]
 
Hallo,
Gisteren bij toeval dit subforum ontdekt, dus dat ga ik maar eens volgen.
Zelf woon ik in 't Goy dus het lijkt me dat ik tot de doelgroep hoor.
Ik rij met een Duc multi v4s, en daarnaast heb ik nog twee oldtimertjes, een BMW r80/7 uit '79 en een Yamaha RD 350 Lc uit '84 die ik momenteel aan het restaureren ben. De vorderingen daarvan post ik regelmatig hier op MF, in dit topic: RD350LC-31K

Groet Adriaan
noem je nou toch werkelijk een motor uit '84 een oldtimer :?
 
Ja, dat durf ik inderdaad een oldtimer te noemen. Volgens de RDW en mijn verzekeringsmaatschappij heeft deze motor de Oldtimerstatus bereikt. Sterker nog, er is een grote groep jonge motorrijders die nog nooit van het bestaan van dit type motor van Yamaha heeft gehoord, heeft gezien, of geroken. IMG-20190518-WA0001.jpeg
Maar als jij een andere mening hebt, heb ik daar geen probleem mee, maar hoor ik graag wat dan de definitie is van een oldtimer en waar dit motortje dan wel onder valt:]
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allen,
Vandaag bij toeval dit subforum ontdekt, dus dat ga ik maar eens volgen.
Zelf woon ik in Lopik dus het lijkt me dat ik tot de doelgroep hoor.
Ik rij tegenwoordig op een GS1200, hiervoor een Kawasaki Versys 650 in bezit gehad, daarnaast nog op zoek naar een pekelfietsje voor de winter. Maar ja de ruimte in de garage is ook niet oneindig....

Zo nu en dan rij ik al mee met een motorclubje uit Nieuwegein ( erg leuk en gezellig ), mocht er hier een ritje voorbijkomen en het past in de agenda zal ik zo nu en dan aanhaken... :], ben overigens geen racer.
 
Wat gezellig, weer wat nieuwe mensen die het topic hebben gevonden!
komt er dan toch weer wat leven in de brouwerij?*O*

@Bas600 wanneer is/komt de mini meet terug?


Goedemorgen allen,
Vandaag bij toeval dit subforum ontdekt, dus dat ga ik maar eens volgen.
Zelf woon ik in Lopik dus het lijkt me dat ik tot de doelgroep hoor.
Ik rij tegenwoordig op een GS1200, hiervoor een Kawasaki Versys 650 in bezit gehad, daarnaast nog op zoek naar een pekelfietsje voor de winter. Maar ja de ruimte in de garage is ook niet oneindig....

Zo nu en dan rij ik al mee met een motorclubje uit Nieuwegein ( erg leuk en gezellig ), mocht er hier een ritje voorbijkomen en het past in de agenda zal ik zo nu en dan aanhaken... :], ben overigens geen racer.

Motorclubje uit Nieuwegein?.... ben wel benieuwd of er oude bekende tussen zitten*D
overigens zijn er hier weinig racers in dit topic, voor zover ik weet.

vroeger was dat een ander verhaal:X
 
Naast de GSA ook de fiets voorzien van verse pantoffels.
 

Bijlagen

  • 07F1730E-F524-41DD-B1E0-B8002C086E29.jpeg
    07F1730E-F524-41DD-B1E0-B8002C086E29.jpeg
    237 KB · Weergaven: 12
  • 5D57861D-AFA2-4E67-927A-CDBC4FD7017A.jpeg
    5D57861D-AFA2-4E67-927A-CDBC4FD7017A.jpeg
    643,3 KB · Weergaven: 15
  • 55CBC9E2-0BEF-40FF-80B9-B3CB03A3491F.jpeg
    55CBC9E2-0BEF-40FF-80B9-B3CB03A3491F.jpeg
    329,1 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Was vandaag bij de Italian Riders Dag in Nieuwkuijk (Chromeburner) was een fantastische dag. Motor nog op de vermogensbank gezet (was extra gratís), 150 pk jonguhhh!

Morgen beetje wisselvallig zie ik (en -10C tov vandaag), anders ergens op een avond rondje rijden?
 
Was vandaag bij de Italian Riders Dag in Nieuwkuijk (Chromeburner) was een fantastische dag. Motor nog op de vermogensbank gezet (was extra gratís), 150 pk jonguhhh!

Morgen beetje wisselvallig zie ik (en -10C tov vandaag), anders ergens op een avond rondje rijden?
zal het forum in de gaten houden dus laat maar weten:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan