leren broek

meanmofo

MF'er
1 feb 2003
30
0
groningen
Ik heb een leren broek gekocht, een motorbroek dat wel met van die dubbele naden enzo.
Soort 501 model en je moet zelf de lengte afknippen en omzomen maar hoe lang moet dat ? Ik wil ook wel gewoon erin lopen maar als ik op de motor zit moeten m'n enkels niet bloot zijn maar dam is íe dus weer te lang voor gewoon.
Wat hebben jullie gedaan ?
 
Als jij met motorrijden je enkels niet bloot wil hebben dan zal je hem langer moeten laten.
Wat jij wil. Maar je heb er laarzen onder op de motor?
Ga iig ff zitten op die fiets voordat je de schaar erin zet.

Anders misschien naar binnen vouwen als je hem "gewoon" aan doet.
Kan wel zijn dat het niet blijft zitten.
 
dat heb ik nog nooit gehoord, broeken waar je dat zelf bij moet doen. maar bij een broek kan het beste iemand anders even voor je speldjes zetten, je moet even rechtop staan om de goede lengte te weten, en dan kan je geen speldjes meer zetten :P
5 cm van de grond is denk ik een goede lengte.
je moet em in je laarzen kunnen doen denkik, anders gaat ut flapperen, en als 't regent is 't wel prettig dat ie over je broek valt.
 
dat heb ik nog nooit gehoord, broeken waar je dat zelf bij moet doen. maar bij een broek kan het beste iemand anders even voor je speldjes zetten, je moet even rechtop staan om de goede lengte te weten, en dan kan je geen speldjes meer zetten :P
5 cm van de grond is denk ik een goede lengte.
je moet em in je laarzen kunnen doen denkik, anders gaat ut flapperen, en als 't regent is 't wel prettig dat ie over je broek valt.

Als ie hem op motorlengte wil hebben moet ie op ze fiets gaan zitten en dan afspelden.
Met zitten kruipt ie nog wat omhoog en anders wordt het een nikkebokker :P
 
ja da's ook weer zo.. haha een nikkebokker!! maar hij moet ook niet te lang zijn, lijkt me niet zo lekker in je schoenen, die lappen leer..
 
Ik heb een leren broek gekocht, een motorbroek dat wel met van die dubbele naden enzo.
Soort 501 model en je moet zelf de lengte afknippen en omzomen maar hoe lang moet dat ? Ik wil ook wel gewoon erin lopen maar als ik op de motor zit moeten m'n enkels niet bloot zijn maar dam is íe dus weer te lang voor gewoon.
Wat hebben jullie gedaan ?
Hoi,
Die leren broeken kan je gewoon met een goede scherpe schaar afknippen, leer hoef je niet om te zomen of iets in die trant want het rafelt namelijk niet. Lengte bepalen wanneer je geknield zit, dat je broek inderdaad lang genoeg is als je op de motor zit.
Succes ermee!!

GPZ girl

ps: ik werk in mijn vrije tijd in een motorzaak, wij verkopen ook dit type leren broeken.
 
Is dat een beetje fatsoenlijk dik leer dan? Met een gewone schaar kan ik volgens mij echt niet door het leer van m'n broek knippen.
 
Op vrijdag 11 april 2003 09:01 schreef gpz girl het volgende:ps: ik werk in mijn vrije tijd in een motorzaak.

Als je werkt in je vrije tijd....hoe noem je dan die tijd waarin je niet werkt? })

(sorry, bijdehandjes gegeten vanmorgen.....)
 
Terug
Bovenaan Onderaan