Toch even benieuwd trouwens welke fietsen ie nog meer in de verkoop heeft en voor hoeveel?
Dus als je voor 1100 euro, met afpingelen mag je'm voor 100 waarschijnlijk hebben, een nette motor kunt kopen zou ik niet lang nadenken.
Denk deels in naturaWelke "legale" tactieken gebruik jij?
Honda spannigsregelaar en de naks.Heeft dit type motor misschien bekende zwakke plekken waar TS op moet letten?
Lesmoteren worden in de regel prima onderhouden, maar ook mishandeld. Bepaalde pijnplekken zijn een stuk uitgesprokener dan bij andere fietsen, en op andere vlakken boeit het geen bal. Ze rijden de hele dag door, dus weinig heatcycles voor de kilometers, dat betekent weinig koude kilometers, en dat is goed. De koppeling daarentegen zal wel op z'n falie hebben gehad (al valt dat in verhouding met auto's dan wel weer mee). Ze worden niet hard doorgetrokken want da's doodeng, en er is ook niet mee op circuits gescheurd. Enige dat ik kan bedenken is dat ze optisch vaak wat minder zullen zijn, dat wel. Maar vind jij dat boeiend?
Ik zou het zo doen
Niet echt correct.Dat kan je zelf controleren door te kijken aan de kleur van de rook bij koud en warm draaien van de motor. Zwarte rook is verbrande olie. Witte rook bij het warmdraaien is ok dat is condensvocht. Witte rook bij warme motor is lekkage koelvloeistof.
Dat is vrij uniek, moet een goeie instructeur zijn geweestMijn leswagen zat de eerste koppeling nog in,kmstand was ruim boven de 500000km
Dat is vrij uniek, moet een goeie instructeur zijn geweest