het blok is afgeleid (en Afgevoerd) van de GSX1100R, en die was als sportmotor ook redelijk 'Bombproof', een tonnetje moet makkelijk te doen zijn, imho.Ik ken iemand die een bandit 1200 gebruikt om te stunten en daar staat nu iets van 70.000 km op. En nog geen grote mankementen gehad. Het zijn dus zeker weten goeie fietsen.
dingen zijn onverwoestbaar.....en ik doe mijn best
Had Zoeperman niet de gehele bak eruit gereden? Niet dat bij kawa's niet voorkomt
Die erg lage kilometerstanden vind ik persoonlijk erg verdacht. Mijn Bandit is ook van '96, en ik heb 10 x zoveel kilometers gebold. Vergeet ook niet dat de teller maar tot 99.999 km gaat, en dat ie daarna weer op 00000 staat (dat heb ik dus ook al gezien).
+-60.000
Dan zijn koppeling, platen, remschijven, allerlei lagers (wiel/balhoofd etc) wel aardig aan vervanging toe.
Qua blok zou ik het nie weten, maar denk dat een 1200 blok wel aardig wat aan kan, en de versnellingsbak ook. Maar hou er wel rekening mee dat versnellingsbak/zuiger/zuigerveren ook best aan slijtage onderhevig zijn.
suc6
Waarom geen diversion 900, is met cardan en ze zijn vrij goedkoop in aanschaf
Msschn vraag eens stellen op het Bandit-forum.
Het grote MF Bandit Topic Part IX
ben meer benieuwd naar de huidige kilometerstand na 5 jaar
een Div900 emotieloos?
niets van te merken
+-60.000
Dan zijn koppeling, platen, remschijven, allerlei lagers (wiel/balhoofd etc) wel aardig aan vervanging toe.
Qua blok zou ik het nie weten, maar denk dat een 1200 blok wel aardig wat aan kan, en de versnellingsbak ook. Maar hou er wel rekening mee dat versnellingsbak/zuiger/zuigerveren ook best aan slijtage onderhevig zijn.
suc6
Waarom geen diversion 900, is met cardan en ze zijn vrij goedkoop in aanschaf