Life Live,,,

destopper

MF'er
7 mei 2003
246
0
Kampen
Beste Motor rijders...

Volgende week is het weer zo ver.. LIVE LIFE.. Ik was nog benieuwd of er ook forumers mee rijden met dit geweldige initiatief.

Bovendien wil ik Danny stoel bedanken voor de super service. Hij heeft met veel moeite mijn knalpijpen gemonteerd, Zodat ik kan rijden met life live. Geen uitlaten meer te krijgen voor mijn Xj 700 maar hij heeft speciaal de pijpen op maat gemaakt en ze klinken zeer lekker.

Even een kleine omschrijving van life live:
Met 300 motoren rijden met gehandiapten. Echt als je ziet hoe die kinderen genieten, geweldig. Het mooiste is de ochtend alsalle motoren het gas openen trekken. het geluid is zeker potentie verhoogend.

Dus misschien tot volgende week donderdag In kampen..

destopper
 
ik was net een verhaal aan het typen, toen die ##@$ laptop vast liep.

Maar de mensen die rijden zijn al uitgeloot en bekend maar misschien kun je inschrijven voor volgend jaar.

Maar we gaan rijden met gehandicapten. op de motor. na een tour tocht komen we aan bij een stuk je bos waas een tent staat opgestelt. daar kunnen we eten en feest vieren met de gehandicapten, Boswachters die vorig uaar de boel op de kop zette, echt als je die mensen ziet genieten dan weer je ook gelijk waar je het voor doet. Ik zal wel een paar pics zetten als we terug zijn. Echt aan alles is gedacht door de organisatie. Zelfs plankjes om je fiets op te zetten. en danny stoel rijd mee als er iets kapot gaat aan je motor. Hij heeft zelfs een reserve iets in de bus.. zodat je door kan rijden. Bussen vol met begeleiders gehandicapten gaan ook mee. Dus de mensen die niet achter op een motor kunnen zitten gaan ook feest vieren, Zelfs een ambulance rijd mee. echt een petje af voor de stichting die dit samen met vele vrijwillergers mogelijk maken.
na de hand rijden we weer terug naar Kampen en gan dan even met de motorrijders na praten onder het genot van een hapje en drankje.


Ik heb nog geen site gevonden van life live.. Misschien kan ik dan wat betekenen, dan kunnen jullie ook meer zien van de organaisatie.

Echt een must om een keer te rijden als motor rijder.

Destopper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan