"Loud pipes saves lives" ... of toch niet ...

Okee, maar die zijn weer niet verboden? Ik weet het ook niet echt want ik mijd die dijken als de pest. Daarom kan ik me er totaal geen voorstelling bij maken. Wat ik hierboven omschreef was echt een naieve voorstelling van hoe ik dat zag. Ik zie ook helemaal die boer op klompen in een blauwe overall die naast de varkensstal met een riek naar de nauwelijks te horen motorrijder staat te zwaaien... 🤷‍♂️
en de Lekdijk West in de weekeinden (vrij 19.00 - ma 07.00)... en een proefafsluiting tussen Wijk bij Duurstede en Wageningen.
 
Net zulke problemem als resp zure regen, gat in de ozonlaag, aids, nu dan even stikstof en recent de griep. Poef, stuk vpor stuk ineens weg.... eigenlijk begonnen met Wodan en Donar
 
Ik heb niet lang geleden een interview op straat gezien met zo'n linkse demonstrerende tuthola...

Zij: "WEG MET DIESEL! REDT DE AARDE VAN STIKSTOF!"...

Interviewer: " ..maar mevrouw: diesels zijn qua NOx-uitstoot schoner dan benzine...?"

Zij: "..ehhh..? Maar ze stoten nog steeds CO2 uit!!"

Int; "..maar u demonstreert hier toch tegen stikstof..?!?"

Maw; van dat soort types win je het nooit, en anders gooien ze hun PFAS/ Korenwolf/ vleermuis/ nökende fruitvlieg-troefkaart wel op tafel...
 
Laatst bewerkt:
Net zulke problemem als resp zure regen, gat in de ozonlaag, aids, nu dan even stikstof en recent de griep. Poef, stuk vpor stuk ineens weg.... eigenlijk begonnen met Wodan en Donar
Meestal verwoord jij mijn mening wel maar hier sla je de plank volledig mis en is er maar 1 reactie:
Als je ergens geen verstand van hebt REAGEER DAN NIET!!

- of was je reactie cynisch? dan mijn excuses en lach ik met je mee -
 
Ik heb niet lang geleden een interview op straat gezien met zo'n linkse demonstrerende tuthola...

Zij: "WEG MET DIESEL! REDT DE AARDE VAN STIKSTOF!"...

Interviewer: " ..maar mevrouw: diesels zijn qua NOx-uitstoot schoner dan benzine...?"

Zij: "..ehhh..? Maar ze stoten nog steeds CO2 uit!!"

Int; "..maar u demonstreert hier toch tegen stikstof..?!?"

Maw; van dat soort types win je het nooit, en anders gooien ze hun PFAS/ Korenwolf/ vleermuis/ nökende fruitvlieg-troefkaart wel op tafel...
Valt me nog mee dat er niet over de vele vrouwelijke hormonen in het water gesproken word die door het nemen van de hun zo fel begeerde n@ukpil in het water komen, aan de toename hoeveelheid van de knotjes, hipsters neemt deze hoeveelheid schadelijke concentraties aan.
 
- of was je reactie cynisch? dan mijn excuses en lach ik met je mee -
Ja echt wel, en verstand (wetenschap) heb ik ook niet van. Het valt me alleen op dat zilk soort problemen echt ineens weg zijn... Als ze al bestaan hebben
Zure regen en gat in de ozonlaag is alleen maar weg omdat we ons daar hard voor hebben ingezet
Juist zo'n gevolg van vervuiling heeft een naloop, als ze in de rijn gif storten, bij de oorsprong dan, hebben we er hier nog jaren last van, nadat ze daar mee stoppen. Er is zeker een hoop verbeterd aan uitstoot, daar viel wel wat te halen. Dat zal zeker zijn invloed hebben maar het typeert dat het probleem ineens weg is
 
Ja echt wel, en verstand (wetenschap) heb ik ook niet van. Het valt me alleen op dat zilk soort problemen echt ineens weg zijn... Als ze al bestaan hebben
Zijn niet weg, je hoort er alleen niet veel meer over want niemand interesseert zich er meer voor, in het begin word je ermee doodgegooid door de media tot de verzadiging is ingetreden.
Bij Aids is het zo dat je met (de enorme cocktail) medicijnen nog best een prima leven kunt hebben met een redelijk lange levensverwachting, dus ook geen "sensatie" meer en dus weinig nieuwswaarde. Hoewel het zo af en toe nog wel actueel is en er in vakliteratuur nog wel over geschreven wordt, zoals deze week nog: KLIK (Dit is mijn vakgebied vandaar mijn (beperkte!) kennis en interesse op dit gebied).
 
Ik heb niet lang geleden een interview op straat gezien met zo'n linkse demonstrerende tuthola...

Zij: "WEG MET DIESEL! REDT DE AARDE VAN STIKSTOF!"...

Interviewer: " ..maar mevrouw: diesels zijn qua NOx-uitstoot schoner dan benzine...?"

Zij: "..ehhh..? Maar ze stoten nog steeds CO2 uit!!"

Int; "..maar u demonstreert hier toch tegen stikstof..?!?"

Maw; van dat soort types win je het nooit, en anders gooien ze hun PFAS/ Korenwolf/ vleermuis/ nökende fruitvlieg-troefkaart wel op tafel...

Dat was vroeger ook al zo. Dan zag je ze protesteren tegen milieuvervuiling en liepen ze in nylon jacks..
 
Zure regen en gat in de ozonlaag is alleen maar weg omdat we ons daar hard voor hebben ingezet en die schadelijke stoffen niet meer de lucht in smijten. Dat ging ook niet vanzelf weg.

De wetenschapper die zure regen verkondigde gaf zelf aan dat hij het te zwaar had ingeschat

En dat gat in de ozonlaag,... da's zo rekbaar als de politiek,... oftewel, het is maar net hoe het uitkomt

Trump-fan waarschijnlijk ? :')

Oh ik heb me doodgelachen toen hij president was, al die puriteinen die hem probeerden te bestempelen als de nieuwe antichrist

Maar ga jij maar door met geloven dat Co2 en Stikstof slecht is voor planten
En doe je best, voor 1 cent de liter kun je dan ook je Co2 zonden afkopen bij de Shell, dan mag je je een Miljeukbewust medemens noemen en interesant zijn op verjaardagen




Maar we hadden het hier of herrie-uitlaten
 
Mooi man, zo'n linkse burgermeester.
Het zal dan een woon-werk Duracel worden voor erbij denk ik.


PS: Heeft iemand nog een adresje voor imitatie kentekenplaten?
Die motorfiets met verbrandingsmotor moet je nog niet weggooien, want in 2031 wordt ontdekt hoe slecht EV's voor het milieu zijn. O-)
 
Mooi man, zo'n linkse burgermeester.
Het zal dan een woon-werk Duracel worden voor erbij denk ik.


PS: Heeft iemand nog een adresje voor imitatie kentekenplaten?

gaat toch wel gebeuren

Denk jij nou echt dat nadat de herriemakers zijn verbannen, dat jouw Co2 voertuig ineens graag gezien word?


1644767889656.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan