Los onderdeel bestellen shoei xr-1000 helm

snautse

MF veteraan
29 jan 2007
1.343
23
Well
Hoi luitjes.
Ik ben afgelopen weekend tijdens een ritje mijn spoilertje verloren die achterop de helm zat. De helm is nu mischien 2 jaar oud. Nu wil ik weten of het mogelijk is om zo'n ding los te bestellen. Weet iemand dit????

Het gaat om dit deel:
full


Greetz Snautse
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij wel, gewoon even naar ene goede dealer gaan die weet dat wel.

Maar van Shoei en andere duurdere merken is volgens mij nagenoeg alles los bij te bestellen, en de XR1000 is een model dat nog steeds nieuw verkocht word, dus dat moet geen probleem zijn
 
Had een arai...kan je op de site gewoon onderdelen zien met
code en dus gewoon bij de dealer bestellen...
Zal bij shoei dus ook wel zijn...

heb nu ook zo´n shoei...bevalt erg goed...
 
Laatst bewerkt:
Wordt bij Shoei gewoon een garantie kwestie. En de dealer waar je hem hebt gekocht kan dit gewoon vervangen voor je..

btw. is t al geregeld?


Garantie zal het wel niet worden, ik heb de helm net voordat de spoiler eraf waaide, laten stuiteren,(bij het tanken). Maar dat hoeft ook niet, gewoon een nieuwe op mijn kosten is genoeg. En ja de dealer waar ik um heb gekocht is een internet-shop. Wat ik dus ook nooit meer doe, das mij die paar tientjes voordeel niet waard. Heb je echt problemen met een aanschaf via i-net, dan duurt het weken voordat er iets geregeld is.

Een dealer in de buurt staat garant, voor vaak, toch een betere service, waar je vaak pas achter komt als er iets mis is,,, spreek uit ervaring!
 
Spoiler is vast wel te krijgen maar ik hoop wel voor je dat ie dan ook in kleur is.
Mail me anders ff als het niet lukt...
Goede kennis van me spuit helmen en kan alles via de importeur van Shoei bestellen.

:W
 
Spoiler is vast wel te krijgen maar ik hoop wel voor je dat ie dan ook in kleur is.
Mail me anders ff als het niet lukt...
Goede kennis van me spuit helmen en kan alles via de importeur van Shoei bestellen.

:W

Dat is de x-spirit waar die in kleur is. Bij de xr-1000 is het gewoon een doorzichtig stukje :)

En ja het is los te leveren. en ja je kan het overal bestellen bij mensen die shoei leveren :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan