Louis in Kleve weg?

Je zult wat naar het Noorden moeten; er is een nieuwe Louis Megashop in Emsbüren, net over de grens ter hoogte van Twenthe.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij ben ik vorig jaar bij Louis in Rees geweest.
Of was het nu Hein Gericke :?
 
Laatst bewerkt:
Misschien ben ik in de war??
Ik kom nog wel eens in de Heimat. Dit jaar nog niet geweest.

Vlgs mij is in Kleve wel een Polo (bij de rotonde)
In Wesel heb je een (kleine) Louis, nooit gehoord dat die ook in Kleve zou moeten zitten.
Voor zover ik weet is wel Hein Gericke in Bocholt opgeheven.

Zeker voor mensen die zuidelijker wonen kunnen zich beter richten op grotere vestigingen in het Ruhrgebiet.
 
Je zult wat naar het Noorden moeten; er is een nieuwe Louis Megashop in Emsbüren, net over de grens ter hoogte van Twenthe.
Welke grens?
Twente is een deel van de provincie Overijssel en als je In Duitsland langs de Twentse grens rijdt over (redelijk) doorgaande wegen ben je gauw een 3 kwartier onderweg.
Vanaf de grensovergang bij de Lutte (waar de Nederlandse A1 overgaat in de Duitse A30) schat ik dat het zo'n 20km is maar als je naar normaal naar Kleve rijdt dan is Wesel denk ik een stuk meer in de buurt.
 
Woon je helemaal in het zuiden (onder Sittard) of je komt van een rit in de Eiffel dan zijn er in Aken (Aachen bij de buren) ook filialen van hierboven genoemde shops te vinden te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan