lutsers die harley rijders

Status
Niet open voor verdere reacties.
lutsen
lut•sen
/l’Jtsf(n)/
onovergank. werkw.; lutste, h. gelutst
1350 naast leuteren, met het karakter van een iteratief
(gewestelijk)
            1      Ÿ      wiebelen, schudden, trillen
                                     een tand die lutst
            1      a      waggelend lopen
                         het zwijn kwam zwadderend naar buiten gelutst
            2      Ÿ      schudden (aan –)
                                     hij lutste aan mijn arm


geldt wel voor HD's _O-
 
Heb je trouwens in dat clipje gezien hoe de heren motorrijders gekleed zijn?

Met zo'n rijervaring en dan zo gekleed gaan? tja daar zou ik zeker niet voor stoppen.
ieder mag van mij weten hoe ze gekleed op de motor gaan.
De lusten maar ook de lasten dan he?
 
Heet de "Tail of the dragon" en zou geloof ik de bochtigste weg van de VS moeten zijn. Ik heb er ook ooit eens een leuke website van gezien vol met foto's van vrachtwagens die de bocht niet haalden |(

edit: Hier is een website van deze weg www.tailofthedragon.com/

(Afbeelding) :X

truck.jpg


:o

Je zult er maar net aan komen rijden :X Opvallend ook dat de linkerkoplamp het niet doet, zou er al een keer een motorrijder tegenaan gevlogen zijn? :+
 
whahahahaha _O- super filmpje :}
Ook leuk die reacties van de andere motorrijders...
Blijven allemaal rustig zitten en 1 loopt er heen :)
 
Klopt, sowieso stelt een rijexamen in de VS al zeer weinig voor maar er zijn staten waar je helemaal niet los een motorrijbewijs hoeft te halen. Mijn broer studeerde 10 jaar geleden een jaar in Ohio en heeft daar toen zijn rijbewijs gehaald met de auto (overigens om begrijpelijke redenen niet om te zetten naar een Nederlands rijbewijs). Met ditzelfde rijbewijs mocht hij ook gewoon motorrijden. Maar er gebeurden zoveel ongelukken met jonge bestuurders en motoren dat ze gratis motorrijlessen gingen geven (heeft mijn broer toen ook gevolgd). Maar dit soort regels verschillen per staat en was tien jaar geleden, dus misschien zijn ze nu wat verstandiger geworden.Heet de "Tail of the dragon" en zou geloof ik de bochtigste weg van de VS moeten zijn. Ik heb er ook ooit eens een leuke website van gezien vol met foto's van vrachtwagens die de bocht niet haalden |(

edit: Hier is een website van deze weg www.tailofthedragon.com/

(Afbeelding) :X
Dit is een gave weg en HEEL bochtig en onvoorspelbaar.
De ene keer flauwe bochten en dan ineens is het heel scherp en je ziet het niet.

Ik heb er gereden en is gaaf :P
Een aanrader voor die naar Tennessee gaat en North Carolina.

En het is echt werken om door de bocht te komen, ook voor supersports want die worden door de locals in autos ingehaald in de bochten :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan