M-F Harley Davidson Topic II

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke SR 250 ,.....die ken ik niet ,....maar idd ,...heeft GEEN trappert ....
full
 
....ik heb m'n taxatie-rapport van de Idex voor me EVO'tje zojuist binnen gekregen .....

....en dat rapport ziet er zeer best uit ! *O*
 
En wat heb je daaraan behalve als ze hem jatten misschien.


precies wat je zegt murph ,......voor als ie gejat wordt ,....of in de hens gaat ,....of crasht

't is lauter mbt de vervanginswaarde voor de verzekering . :)
 
en volgende goal moet dit gaan worden ,....ben ik helemaal verliefd op .....

S & S "panhead" (re-issue) voor-blok ,.....
.....ben dan wel weer zo'n 7500 euries verder , maar vind ik zóóóóó mooi .....
 
oke SR 250 ,.....die ken ik niet ,....maar idd ,...heeft GEEN trappert ....[afbeelding]

is het kleine broertje van de 500. met als voordeel dat het een wetsump smeersysteem heeft.
dus geen olie in het frame.
verder is alles nagenoeg uitwisselbaar :Y

En wat heb je daaraan behalve als ze hem jatten misschien.

of als je een nieuwe wilt hebben..

op de plof met veel maatjes naar een druk bezocht HD evenement gaan.
een ander maatje je fiets laten "jatten" (gewoon met sleuteltjes laten wegrijden)
na een uurtje verbaasd terug komen op de lege plek, vervolgens moord en brand schreeuwen en al je maatjes als getuige hebben..
evt op MP en in de BT een advertentie zetten: wie heeft mijn mooie HD gezien?? ;( ;(
knaken van de verzekering vangen en je fiets in stukjes verpatsen voor wat extra centjes..



beproefde methode.. :Y
 
en volgende goal moet dit gaan worden ,....ben ik helemaal verliefd op .....

S & S "panhead" (re-issue) voor-blok ,.....
.....ben dan wel weer zo'n 7500 euries verder , maar vind ik zóóóóó mooi .....

zou ik mijn handen vanaf houden. krijg je volgens sommigen gegarandeerd problemen mee (oa op motorvitamine). veel te veel cc's voor de oude techniek die ze aangehouden hebben.
 
is het kleine broertje van de 500. met als voordeel dat het een wetsump smeersysteem heeft.
dus geen olie in het frame.
verder is alles nagenoeg uitwisselbaar :Yof als je een nieuwe wilt hebben..

op de plof met veel maatjes naar een druk bezocht HD evenement gaan.
een ander maatje je fiets laten "jatten" (gewoon met sleuteltjes laten wegrijden)
na een uurtje verbaasd terug komen op de lege plek, vervolgens moord en brand schreeuwen en al je maatjes als getuige hebben..
evt op MP en in de BT een advertentie zetten: wie heeft mijn mooie HD gezien?? ;( ;(
knaken van de verzekering vangen en je fiets in stukjes verpatsen voor wat extra centjes..



beproefde methode.. :Y


absoluut ,..ik heb dit in zo'n strekking al eens eerder gepubliceerd.

Ik ken ook iemand die vroeger een afgelegen plek op een polderweg in de Haarlemmermeer opzocht , tussen 2 ver van elkaar gelegen boerderijen ,......z'n maatje met auto er achter ,....waaruit een jerry-can met benzine .....
De motor werd overgoten met benzine ,.....maatje met auto ( en jerry-can ) gauw weg ,.......en even later "de rooie haan er in ".
Ook toen weer "moord & brand" schreeuwen ,.......en nadat vanuit een boerderij polshoogte werd genomen vanwege rook en vlammen ,.......de politie ter plaatse ,.....lul-verhaal ophangen ,.......en heel veel later de centjes van de verzekering opstrijken .

Alleen dit nog :........

Het werd 'm zelf HEEL HEET onder de voeten ,.......een soort speciale recherche afdeling van de verzekering ging wat vraagjes stellen .....,.....en later nog eens ,...en nog eens ,.....enne ......"hoe zat dat nou ook weer precies ,....verklaart u nog eens dit en dat ".......
Als er maar 1 klein scheurtje of deukje in je verklaring zit ,.....dan hang je :Y :Y :Y

Dat was dan ook voor z'n leven de eerste en tevens LAATSTE keer om zich met deze oplichters-praktijk bezig te zijn .

Uiteindelijk betalen wij allemaal uit ONZE portemonneetjes deze DIEFSTAL op de verzekerings-premies.... :/
 
zou ik mijn handen vanaf houden. krijg je volgens sommigen gegarandeerd problemen mee (oa op motorvitamine). veel te veel cc's voor de oude techniek die ze aangehouden hebben.

Je hebt 3 uitvoeringen van die blokken ,.......is ook die 1500 cc uitvoering slecht dan ?

Ik hoor vaak dat die zwaarste stroker-blokken niet zo heel lang meegaan...... -O-
Dit zal wel met de cc's en slag toenemende zuigersnelheid te maken hebben :?

Ik ga me er in ieder geval in die waarschuwing verdiepen .... :Y
 


zelfde gaat straks ook met `onroerend goed`gebeuren.....

bank heeft ooit top/hypotheken verstrekt ,......als achterstallig onderhoud , en het instorten van de huizenmarkt de werkelijke waarde van die huizen niet meer dekt ,
dan zal de brandweer wat vaker gaan uitrukken denk ik -O-
 
zelfde gaat straks ook met `onroerend goed`gebeuren.....

bank heeft ooit top/hypotheken verstrekt ,......als achterstallig onderhoud , en het instorten van de huizenmarkt de werkelijke waarde van die huizen niet meer dekt ,
dan zal de brandweer wat vaker gaan uitrukken denk ik -O-

Geloof je het zelf?
Ik heb brand gehad.
Hele dak in de fik.
voor 65000 e schade.Nog afgezien van de psychische schade als je om 4 uur s'naschts je bed uit vliegt omdat je dak in de fik staat.

Had gelijk s'morgens de technische recherche van de verzekeringsmaatschappij in huis die gingen bekijken wat de oorzaak van mijn fik was .

Dat risico ga je toch niet lopen.Als ze niet uitkeren ben je alles kwijt.
 
zelfde gaat straks ook met `onroerend goed`gebeuren.....

bank heeft ooit top/hypotheken verstrekt ,......als achterstallig onderhoud , en het instorten van de huizenmarkt de werkelijke waarde van die huizen niet meer dekt ,
dan zal de brandweer wat vaker gaan uitrukken denk ik -O-

Ach, het is hier de laatste tijd toch al te rustig :+
 
Geloof je het zelf?
Ik heb brand gehad.
Hele dak in de fik.
voor 65000 e schade.Nog afgezien van de psychische schade als je om 4 uur s'naschts je bed uit vliegt omdat je dak in de fik staat.

Had gelijk s'morgens de technische recherche van de verzekeringsmaatschappij in huis die gingen bekijken wat de oorzaak van mijn fik was .

Dat risico ga je toch niet lopen.Als ze niet uitkeren ben je alles kwijt.


....snap ik Murph ,...tuurlijk doen fatsoenlijke mensen dat niet .

maar ,.....ik zeg je wel dat dit meer gaat gebeuren .
Je zult de schuld van sommigen rijk zijn ,....dure auto's , boot , vakanties....
Een flink aantal mensen zit zonder werk ,....ook pak-met-stropdas-lui......, managers en veel mensen met een eigen zaak...

Ik ben er met m'n maatje alert op ,......het aangrenzende ( zwaar verwaarloosde ) huis naast het garage-pand van m'n maat ........

De eigenaar kan 't nooit meer verkopen ,...er staat een dijk van een (top)hypotheek op....

We gokken beiden dat 't met oud & nieuw warm wordt in dat perceel . :/
 
Ach, het is hier de laatste tijd toch al te rustig :+

Prio-1 / keukenbrandje was zondag toch vast wel grappig? Buitenbrandjes, ongeval met beknelling...... en dat in 1 week? Niet zo klagen Duncan!! Of wou je elke week een GRIP2+?

8-)
 
Laatst bewerkt:
....en Bugeater ook ?......

........GRIP2+ :? :? :? ..........wa's dat nou weer ? :?
 
Over brandweer gesproken.Verbazingwekkend hoe snel die om 4 uur s'nachts voor mijn huis stonden.Iedere minuut lijkt natturlijk een uur als je op straat je hut in de hens ziet gaan maar het zal toch niet veel langer dan 5 minuten geduurd hebben.
Knap werk. *O*

Ik heb de jongens de volgende morgen een flinke taart op de kazerne gebracht.
Hadden ook sparend geblust.Dus niet overdreven veel waterschade. :)
 
Laatst bewerkt:
Prio-1 / keukenbrandje was zondag toch vast wel grappig? Buitenbrandjes, ongeval met beknelling...... en dat in 1 week? Niet zo klagen Duncan!! Of wou je elke week een GRIP2+?

8-)
Hehe, ik had die week de FRB (voor de leken reanimatie) dienst en heb ze dus allemaal gemist. Is ook belangrijk maar daar ga je niet voor je lol op af. Een goeie klapper ook niet maar daar heb je toch meer kans op een goede afloop voor alle betrokkenen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan