M-F Harley Davidson Topic II

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoy
ik heb mij een dyna super glide aangeschaft , een TC 1450 , bj 2001
BILD0543.jpg

is er op de achtervering enige regeling of niet ?
 
Tangetje voor kope.Kun je hem naar links en rechts draaien.Drie standen.
Stand 1 slechte wegligging
Stand2 beroerde wegligging
Stand3 gruwelijk slechte wegligging.

Verschil tussen stand1 en 3 is eigenlijk niet aanwezig.
 
Ff bij de dealert kope.
Tangetje zal niet meer als 2 tientjes kosten.

Misschien kun je binnenkort de mijne kopen.
ik moet mijn HD verkopen.
de economische crisis slaat toe.
 
Laatst bewerkt:
zou nog een beetje wachten om te verkopen , crisis is aan het afnemen , kan alleen maar beter gaan vanaf nu... :Y

zegt men maar al te graag in de media , hopende de economie weer wat aangeslingerd te krijgen......

maar da's een moeilijke zaak ,....we leven in een economie wat zich bijna volledig met dienstverlening in stand houdt ......

maw : beetje handel en wandel ,....maar er wordt hier haast niks meer geproduceerd.
 
D'as kut, wat voor werk doe je? Om te rijden heb je wel een beetje geld nodig dus hopelijk heb je snel weer wat anders.


werk in een gereedschaps/bouwmaterialen zaak.

maar in een winkel werken was een eenmalige actie.
bevalt me totaal niet.

ga wel weer echt werk doen.
was altijd verhuizer, dat is een beetje te veel van het goede maar wil wel weer gewoon
met mijn handen werken.

metaal ofzo.
 
in een winkel werken is gewoon super-klote ....

hoe kleiner die zaak ( 1 of 2 filiaaltjes ) hoe beroerder 't wordt.

per dag kan er maar liefst een half uur onbetaald werk verwacht worden ( winkel schoonmaken ed ) ,.....koopavonden , extra koopavonden , koopzondagen ...
Tegenwoordig wordt werken op de zaterdag niet eens meer extra beloond.
Je directeur = je chef= je collega=pers.zaken klerk ,...kortom : bij conflict kun je gewoon verbranden als werknemer.
Vrij vragen gaat moeilijk ( altijd druk door te weinig personeel uit zuinigte ) ,....en als je vrij krijgt is 't meestal in een periode van dikke jassen , paraplu, das en kaplaarzen .

:r :r :r
 
over de crisis gesproken..
ik ben over 3 weken werkeloos.

heb ik eindelijk tijd om te rijden.

-O-

Komt wel weer in orde Robert ,.....

je leeftijd doet je gelukkig nog niet de das om .... ;)

Als ik mijn leeftijd in een sollicitatie-brief zou moeten vermelden , dan wordt ik als een
ouwe dooie verotte kadaver beschouwd met m'n 53 jaren ....

....maw : kansloos -O-
 
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het verwijderen of loskoppelen van het HD-alarm? Heb een 2003-Dyna en ben er in september nog mee richting Zwitserland geweest. Onderweg een paar keer stukje moeten duwen B| om 'm van alarm te krijgen als ik getankt had, dus wil eigenlijk van het alarm af!
 
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het verwijderen of loskoppelen van het HD-alarm? Heb een 2003-Dyna en ben er in september nog mee richting Zwitserland geweest. Onderweg een paar keer stukje moeten duwen B| om 'm van alarm te krijgen als ik getankt had, dus wil eigenlijk van het alarm af!
is dat een automatisch alarm of zo een waar je op moet drukken ?
 
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het verwijderen of loskoppelen van het HD-alarm? Heb een 2003-Dyna en ben er in september nog mee richting Zwitserland geweest. Onderweg een paar keer stukje moeten duwen B| om 'm van alarm te krijgen als ik getankt had, dus wil eigenlijk van het alarm af!

Zit er een startonderbreker op?
 
Zit er een startonderbreker op?

Uiteraard zit dat erop. Iedereen met een standaard HD alarm heeft dit wel eens. Bij een buitenlandse tolpoort of péage, bij een tankstation of zelfs onder laaghangende hoogspannings masten. Mijn maten lachen zich altijd een breuk als ik daar dan sta te klooien, terwijl er een hele rij auto's achter me staat. _O-
Vaak helpt het om met de FOB aan de rechterzijde onder bij het zadel, dichter bij het ontvangertje te klikken. Anders het varken gewoon 10 meter verderop duwen en je bent weer weg. Geen reden om het alarm te vervangen. 8-)
 
Uiteraard zit dat erop. Iedereen met een standaard HD alarm heeft dit wel eens. Bij een buitenlandse tolpoort of péage, bij een tankstation of zelfs onder laaghangende hoogspannings masten. Mijn maten lachen zich altijd een breuk als ik daar dan sta te klooien, terwijl er een hele rij auto's achter me staat. _O-
Vaak helpt het om met de FOB aan de rechterzijde onder bij het zadel, dichter bij het ontvangertje te klikken. Anders het varken gewoon 10 meter verderop duwen en je bent weer weg. Geen reden om het alarm te vervangen. 8-)

Tsjuh, de verzekeringsmaatschappij heeft ooit mij eens proberen te verplichten om die onzin op m'n fiets te zetten...gelukkig heb ik niet meer dan 5 mtr electrieke draden op m'n fiets zitten...
 
het is idd zo'n origineel HD-alarm. Gaat automatisch aan, en om uit te krijgen de FOBsleutelhanger inklikken. Heb ook een keertje zo op Schiphol gestaan, wat een armoe, duurde meer als 20 minuten voor ik 'm weer kon starten _O- niet echt, wil er gewoon van af, dan weet ik tenminste zeker dat ie start!!
 
de mijne staat helaas ook alweer te koop (VRSCR Street Rod)
niet echt economische crisis alswel gewoon verkeer moment gekocht

(1 week na aanschaf auto totall loss, vorige week lek dak en nu ook nog eens CV ketel defect)
Was allemaal wel te betalen geweest als er niet ook een kleine op komst is en ik daarvoor al was begonnen met de verbouwing van de gehele bovenverdieping (nieuwe muren en plafond)
 
het is idd zo'n origineel HD-alarm. Gaat automatisch aan, en om uit te krijgen de FOBsleutelhanger inklikken. Heb ook een keertje zo op Schiphol gestaan, wat een armoe, duurde meer als 20 minuten voor ik 'm weer kon starten _O- niet echt, wil er gewoon van af, dan weet ik tenminste zeker dat ie start!!


149513_657_1214833045069-berner-heavy-duty-zijkniptang.gif




:Y
 
de mijne staat helaas ook alweer te koop (VRSCR Street Rod)
niet echt economische crisis alswel gewoon verkeer moment gekocht

(1 week na aanschaf auto totall loss, vorige week lek dak en nu ook nog eens CV ketel defect)
Was allemaal wel te betalen geweest als er niet ook een kleine op komst is en ik daarvoor al was begonnen met de verbouwing van de gehele bovenverdieping (nieuwe muren en plafond)


hè ,....wat een verdrietige toestanden en tegenslagen lees ik hier de letzte dagen . :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan