M-F Harley Davidson Topic II

Status
Niet open voor verdere reacties.
elektrisch ,.....2000 watt ,......lekker voordelig ( voordat 't een beetje te doen is )

vroeger een petrolie-kachel gehad ,....verwarmde beter ,......maar ben een keer onderuit gegaan van de koolmonoxide oid,....kon maar net op tijd naar buiten kruipen


Hout......zelfs verlopen olie ben je in een mum van tijd kwijt. En nog lekker warm ook..


full
 
Yo Harley mannen!
Voor zij die rijder17ra.com nog niet kenden: dit is met voorsprong de meest complete Harley Davidson kalender die je momenteel kan vinden. Je zal hier zowat elke Harley dag of Harley event vinden die plaatsvindt in onze Lage Landen! Neem eens een kijkje en laat me weten wat je ervan vindt. --> www.rijder17ra.com
HFFH, prettige Feesten en CU on the road!
 
Yo Harley mannen!
Voor zij die rijder17ra.com nog niet kenden: dit is met voorsprong de meest complete Harley Davidson kalender die je momenteel kan vinden. Je zal hier zowat elke Harley dag of Harley event vinden die plaatsvindt in onze Lage Landen! Neem eens een kijkje en laat me weten wat je ervan vindt. --> www.rijder17ra.com
HFFH, prettige Feesten en CU on the road!

Hè Tom, jij ook prettige feestdagen gewenst!
Trouwens mooie website hebben ze nu bij het KC. Goe gedoan !! :-)
 
....VOOR IEDEREEN :.....EEN HEEL VOORSPOEDIG EN GEZOND 2010.......

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Hout......zelfs verlopen olie ben je in een mum van tijd kwijt. En nog lekker warm ook..


[afbeelding]

ja ,.....ik weet 't ,.....prima, die kachels ......

maar ik kan niet met een kachelpijp naar buiten ,....ik huur een garage-box in een clustertje ,.....van de woningbouw-vereniging......
Ik ben al blij dat ik 'r dit jaar officieel stroom-voorziening in heb .

Ik heb vroeger juke-boxen gerestaureerd in een werkplaats ,...
daar stond ook een soort allesbrander ,....we stookten daar ook op verlopen motorolie....( totdat een hele poos later de omwonenden begonnen te klagen vanwege rook en stank ,......toen mochten we 'm niet meer gebruiken )
 
ja ,.....ik weet 't ,.....prima, die kachels ......

maar ik kan niet met een kachelpijp naar buiten ,....ik huur een garage-box in een clustertje ,.....van de woningbouw-vereniging......
Ik ben al blij dat ik 'r dit jaar officieel stroom-voorziening in heb .

Ik heb vroeger juke-boxen gerestaureerd in een werkplaats ,...
daar stond ook een soort allesbrander ,....we stookten daar ook op verlopen motorolie....( totdat een hele poos later de omwonenden begonnen te klagen vanwege rook en stank ,......toen mochten we 'm niet meer gebruiken )


Reparabel gat in de muur moet toch geen probleem zijn?...ik woon gelukkig op de Groninger prairie zonder buren. Dus ik kan alles stoken zonder klagers...
 
ja,.....( zucht.... ) ,.....daar kan effe meer als hier ....

hier wordt je voor zulke dingen dood-geschoten :) :) :)
 
ik ga binnenkort maar aan me brommertje rotzooien .......,.....met een elektrisch kacheltje dan maar onder me hol of zo ......

ik wil die cross-over uitlaten er straks op timmeren ,.....maar ik mis nou natuurlijk een linker uitlaat-steun voor me EVO Heritage.

Hoe kom ik nou aan van zuks ?
 
daar slingerde ooit wel eens een cross-over uitlaatsyst. van een heritage springer.
( en die kocht ik anderhalf jaar terug )

geen montagesteunen daar...
 
ik ga binnenkort maar aan me brommertje rotzooien .......,.....met een elektrisch kacheltje dan maar onder me hol of zo ......


ik ook.
heb een complete set primair op de kop getikt en de riem word dus vervangen voor een ketting.
dan meteen de knippers eraf slopen en de bedrading simpeler maken.

wil zo min mogelijk electra op dat ding hebben.

eerst even mijn nieuwe luchtsleutel afwachten, moet morgen binnenkomen.




p.s ben nog niet aan de waylon Lp's toe gekomen.
spendeer al mijn vrije tijd op het moment aan de gitaar en bij dat opnemen moet je dr toch bijblijven he.

maar komt goed.
 
ik ook.
heb een complete set primair op de kop getikt en de riem word dus vervangen voor een ketting.
dan meteen de knippers eraf slopen en de bedrading simpeler maken.

wil zo min mogelijk electra op dat ding hebben.

eerst even mijn nieuwe luchtsleutel afwachten, moet morgen binnenkomen.




p.s ben nog niet aan de waylon Lp's toe gekomen.
spendeer al mijn vrije tijd op het moment aan de gitaar en bij dat opnemen moet je dr toch bijblijven he.

maar komt goed.

Hatsjeeeh.....wie heeft er nog LP'S?........ *O*
 
ik ook.
heb een complete set primair op de kop getikt en de riem word dus vervangen voor een ketting.
dan meteen de knippers eraf slopen en de bedrading simpeler maken.

wil zo min mogelijk electra op dat ding hebben.

eerst even mijn nieuwe luchtsleutel afwachten, moet morgen binnenkomen.




p.s ben nog niet aan de waylon Lp's toe gekomen.
spendeer al mijn vrije tijd op het moment aan de gitaar en bij dat opnemen moet je dr toch bijblijven he.

maar komt goed.


Ik heb als ik overal achter ga zoeken nog wel een complete primair liggen.Hadden we kunnen ruilen.Jammer.
 
ik ook.
heb een complete set primair op de kop getikt en de riem word dus vervangen voor een ketting.
dan meteen de knippers eraf slopen en de bedrading simpeler maken.

wil zo min mogelijk electra op dat ding hebben.

eerst even mijn nieuwe luchtsleutel afwachten, moet morgen binnenkomen.




p.s ben nog niet aan de waylon Lp's toe gekomen.
spendeer al mijn vrije tijd op het moment aan de gitaar en bij dat opnemen moet je dr toch bijblijven he.

maar komt goed.



gelijk heb je ,...niks is sterker als die ketting ......

maar ja ,....misschien moet je er andere plaatjes in zetten ,.....anders krijg je misschien te maken met een slippende koppeling .....

Bij brommer van ex-je meegemaakt bij zelfde ingreep , een paar jaren terug.... :/
 
gelijk heb je ,...niks is sterker als die ketting ......

maar ja ,....misschien moet je er andere plaatjes in zetten ,.....anders krijg je misschien te maken met een slippende koppeling .....

Bij brommer van ex-je meegemaakt bij zelfde ingreep , een paar jaren terug.... :/


als het goed is dan ruilen we alles.
dus ook de platen.

ik heb nu idd droge platen in de koppeling.
ga het morgen zien.
 
ik zou lekker me knippertjes er WEL op laten zitten , Robert .......

....timmer er een paar van 't bullet-type oid ,.....desnoods heel simpel aangestuurd met een ouwe bi-metaal kipperautomaat van de sloop ( oa toyota heeft ze lang gebruikt )

ik ben er zelf op terug-gekomen ,....vorig jaar heb ik de bedrading weer aangelegd ,....en dit jaar komen de knippers er op ( met eigen-gemaakte brackets van gepolijst RVS.

De reden : 's nachts voorsoorteren / inhalen op de snelweg ,........je loopt sneller de kans om 's nachts voor je flikker te worden gereden zonder knippers........
 
zo, vandaag spulletje omgeruild,
ben erg tevreden.

hele spul is als nieuw en ik heb ook de binnen en buitenkast geruild dus ben in een keer helemaal klaar.

zodra de boel weer in mekaar gaat hoef ik allen de binnenkast af te doppen en verse pakkingen te kopen.

ketting1.jpg


ketting2.jpg


ketting3.jpg


ketting4.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan