M-F Harley Davidson Topic II

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo, vandaag spulletje omgeruild,
ben erg tevreden.

hele spul is als nieuw en ik heb ook de binnen en buitenkast geruild dus ben in een keer helemaal klaar.

zodra de boel weer in mekaar gaat hoef ik allen de binnenkast af te doppen en verse pakkingen te kopen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Dat spul wilde ik nog niet voor niks hebben.

Ik heb een hoop shit gehad het laatste jaar om mijn prinair mooi aan het lopen te krijgen.Er zijn veel variabelen die di beinvloeden.Het opsporen van degene die problemen veroorzaakt is een crime.
Koppelingslager,tandwielen,compensator,ketting,hoofdas spanner.Je wordt er ziek van.
 
Laatst bewerkt:
Dat is maar een heel klein stukje van die 10 ha.. :+

Woon je in een Airstream?

We wonen niet in een Airstream, zou het best kunnen, maar als het wat groter kan dan graag ;-) We hebben 3 Airstreams en op de achtergrond zie je ons huis

DSC_0073-2.jpg
 
ik kom nèt bij een ouwe schoolvriend vandaan ,......jaaaaren niet gezien ,.....weer contact gezocht nu...

Hij heeft tussen z'n verzameling ook deze 1 cil HD staan.....


full
 
bij 't volgende bezoekje zal ik 'r 'ns wat meer over vragen ...
Die jongen heeft al een heel klein museumpje bij elkaar gesprokkeld , ...ik heb er motormerken gezien als : Indian Scout , Nimbus , Ace , Velocette , Sparta Villiers , FN , een Scott 500cc 2 Cil 2takt watergekoeld , diverse Douglas modellen ...., een Morgan met een Matschless V-twin kopklepper....

Ik was echt onder de indruk ,...tjee..... :}
 
sjonge jonge jonge..

ik dacht ook weer eens leuk te doen..
mooi fat-Z Bar stuurtje gekocht:
Foto-C38WSYUN.jpg


maar de herrie zeg.. wat een grafwerk om de bedrading erdoor te krijgen..
na ruim 4 1/2 uur frutten kloten en vloeken heb ik pas de helft erin zitten.. :(

15012010638.jpg


van de week de rest er maar eens in zien te vloeken.. :X

ook alvast ff de flex in de achterspattert gezet:
26112009619.jpg

26112009621.jpg


ennuh.. die kentekenplaat houder komt nog er nog wel een beetje anders op.. dit ziet er niet uit.. :N

ook was ik hardop aan het denken om een tank te maken..
26112009623.jpg


maar waarschijnlijk blijft het bij denken, aangezien ik ondertussen de tank voor de yamaha nog steeds niet af heb.. B| :/
een jaar geleden was dat een plaat staal nu een halve tank.. maar de laatste 9 maanden heb ik er niets aan gedaan.. (verdorie net een bevalling zo'n k*t tank.. ;) )

ow ja en m'n carb heb ik gepimpt :P
03012010632.jpg

(volgende keer eerst ff de peut eruit laten lopen voordat ik hem op z'n zij leg |( )
 
je kunt bij een HD-boer eventjes langs gaan voor een blistertje met verchroomde inbus-boutjes voor dat CV carburateurtje ( zijn ook de stock carbs van EVO's namelijk ).
Die originele kruiskop-schroeffies zijn van pudding gemaakt....

scheelt weer gevloek in de tokomst ......
 
snap eigenlijk ook niet hoe een trekveertje ( nylon uitv ) door een Z-bocht van een stuurtje moet komen ....????
 
sjonge jonge jonge..

ik dacht ook weer eens leuk te doen..
mooi fat-Z Bar stuurtje gekocht:
[afbeelding]

maar de herrie zeg.. wat een grafwerk om de bedrading erdoor te krijgen..
na ruim 4 1/2 uur frutten kloten en vloeken heb ik pas de helft erin zitten.. :(

[afbeelding]

van de week de rest er maar eens in zien te vloeken.. :X

ook alvast ff de flex in de achterspattert gezet:
[afbeelding]
[afbeelding]

ennuh.. die kentekenplaat houder komt nog er nog wel een beetje anders op.. dit ziet er niet uit.. :N

ook was ik hardop aan het denken om een tank te maken..
[afbeelding]

maar waarschijnlijk blijft het bij denken, aangezien ik ondertussen de tank voor de yamaha nog steeds niet af heb.. B| :/
een jaar geleden was dat een plaat staal nu een halve tank.. maar de laatste 9 maanden heb ik er niets aan gedaan.. (verdorie net een bevalling zo'n k*t tank.. ;) )

ow ja en m'n carb heb ik gepimpt :P
[afbeelding]
(volgende keer eerst ff de peut eruit laten lopen voordat ik hem op z'n zij leg |( )


Nog erger.Misschien heb je wel ergens de isolatie eraf geschraapt.Vliegt ie in de fik.
Toch maar ff alles eruit trekken om dat te checke.
 
je kunt bij een HD-boer eventjes langs gaan voor een blistertje met verchroomde inbus-boutjes voor dat CV carburateurtje ( zijn ook de stock carbs van EVO's namelijk ).
Die originele kruiskop-schroeffies zijn van pudding gemaakt....

scheelt weer gevloek in de tokomst ......


of de ijzerhandel,
is metrisch.

ik heb ze ook vervangen voor imbus.
 
snap eigenlijk ook niet hoe een trekveertje ( nylon uitv ) door een Z-bocht van een stuurtje moet komen ....????

niet.. eigenlijk.. :N da's dus het eerste probleem.

Nog erger.Misschien heb je wel ergens de isolatie eraf geschraapt.Vliegt ie in de fik.
Toch maar ff alles eruit trekken om dat te checke.

ach joh.. dat valt onder de noemer handvat verwarming :P

je kunt bij een HD-boer eventjes langs gaan voor een blistertje met verchroomde inbus-boutjes voor dat CV carburateurtje ( zijn ook de stock carbs van EVO's namelijk ).
Die originele kruiskop-schroeffies zijn van pudding gemaakt....

scheelt weer gevloek in de toekomst ......

die bovenop bedoel je?.. dat zijn al andere.
de vlotterbak is nog wel van originele pudding schroefjes voorzien.. die dus ff vervangen voor rvs'jes? :?
 
ja rvs inmbusjes is helemaal prima ,....die gelige kruiskop-schroefjes zijn zo zacht ,....dat levert ellende op..
 
heb je trouwens dat vacuüm-gaatje in die gasschuif al iets opgeboord ???
 
heb je trouwens dat vacuüm-gaatje in die gasschuif al iets opgeboord ???

carb is geheel getuned.. :Y
by me

naald is aangepast (geen verstelbare, die zijn niet precies genoeg :N )

carb is 42 mm (jep op een 883 *D )
180 main
90 idle.

het is natuurlijk geen jap killer.. maar met zo'n 4 bakkie moeten ze er wel moeite voor doen! :}


morgen maar ff inbusjes scoren :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan