Maandag afrijden, iemand nog handige tips ?

Inderdaad gefeliciteerd. Goh weet nog wel dat ik hem haalde. Was zo blij als een aap met drie lullen :P

Ik ook.. wat net met stage begonnen die week. 1e dag stage moest ik afrijden (op maandag)... ik ging pas op woensdag naar het gemeentehuis om het rijbewijs aan te vragen. :X

Ik had dus al 2 dagen eerder kunnen rijden als ik 'm dezelfde dag had aangevraagd.... :(
 
Haha bedankt allemaal, & ja ging eigelijk zonder fouten, op 1 opmerking na, ik ga richting aan op de rotonde ( ik wauw recht door, dus gaf links aan en toen weer rechts was me geleerd bij theorie want daar was ik namelijk de 1ste keer theorie op gezakt.. ) maar dat was volgens de examinator niet nodig haha ,

ik heb rijbewijs vanmorge aangevraagt, niet met spoed, ik heb motor pas vrijdag nodig,
dus dan denk ik dat die er dan wel is,

Vinn goed gedaan man, gelijk aangevraagd ? en hoe ging het bij jou ?
 
Ik heb meteen gebeld morgen om 4 uur aanvragen en even foto laten maken. vraag meteen een paspoort aan.

volgensmij heb ik hem dan maandag.

Bij mij viel het reuze mee weinig verkeer en een mooie route :D
 
Vinn, dan heb je geluk gehad hier kan je alleen sochtends tot half 1 aanvragen lol.
maar ja het duurt meestal 5 werkdagen meestal is die er altijd wel binnen 3 dagen,

en haha nice man, ik had ook lekker weinig verkeer en ook echt een schitterende route,

maar je ben ook voor a2 opgegaan of voor a1 / a ? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan