Yamaha xt660x lekt iemand een idee????

Tarik xtx660

Rookie
18 mei 2023
1
0
Hallo iedereen ik heb pas een yamaha xt660x uit het jaar 2008 aangeschaft alleen zit ik nou met een klein probleem wie kan mij helpen want ik heb geen idee ik heb een filmpje erbij gezet voor de kenners onder ons die misschien zullen weten aan wat het eventueel zou kunnen liggen mijn motor lekt heel lichtjes ik was langs fred motoren geweest en ik vroeg of ze eventueel zouden weten aan wat het zou kunnen liggen en een monteur vertelde mij dat ik waarschijnlijk een nieuwe pakking nodig heb alleen weet ik nog steeds niet welke pakking 😆🤦 mocht ik die willen bestellen iemand een idee wat voor pakking precies of misschien dat iemand zegt dat het aan wat anders zou kunnen liggen motor heeft geen rare bijgeluiden of iets klinkt gewoon top
 

Bijlagen

  • 6041E01D-5952-4C89-BFC1-FB5D4A386AB4.mov
    12,1 MB
Er zit iets van een aftermarket onderdeel tegen het blokdeksel aan, die lijkt te lekken.
 
Die olie kan overal vandaan komen, door de rijwind zit het hele blok onder.

Als je het wil traceren moet je het hele blok ontvetten en droog maken.
Dan een klein stukje rijden en kijken waar het vandaan komt.

Is het blok eens open geweest voor een revisie?
 
Zo op het eerste gezicht verwacht ik de koppelingsdekselpakking, maar die deksel zelf is ook niet origineel (wat al gezegd is hierboven). Kan ook zijn dat die deksel niet goed is aangedraaid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan