Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
de meesten van ons die doen het niet hij wil namelijk met 200 kmph er achter gaan hangen?
hoi een motormaatje die ook skielerd die wil achter de motor aan gaan hangen.
de meesten van ons die doen het niet hij wil namelijk met 200 kmph er achter gaan hangen?
lijkt me geen goed plan ondanks hij een leren pak aan doet en helm enz
Vooral doen![]()
Alleen al het feit dat je "maat" dit overweegt geeft voor mij aan dat hij levensmoe is. Wat me tegenvalt is dat jij het overweegt, jij bent namelijk degene die eindverantwoordelijk is aangezien jij bestuurt.
Buiten alle verwondingen en evt. overlijdensgevallen hoef je dan alleen nog maar op te draaien voor alle kostten![]()
C.U.
![]()
Mocht schamper zot genoeg zijn om dit te doen, en er gebeurd inderdaad iets, dan is die persoon natuurlijk van ze buddy gevallen door een erge hobbel of zijn ze beiden onderuit gegaan door een beest ofzo..... En deze kosten dekt de verzekering niet, want roekeloos gedrag!
Mocht schamper zot genoeg zijn om dit te doen, en er gebeurd inderdaad iets, dan is die persoon natuurlijk van ze buddy gevallen door een erge hobbel of zijn ze beiden onderuit gegaan door een beest ofzo..Op 2001-08-03 21:47, schreef DeGroteMuis:
... En deze kosten dekt de verzekering niet, want roekeloos gedrag!
verzekering dekt't wel. Hopelijk wel all-risk dan.
Wie wil mij zijn skeelers uitleenen?![]()