MAG Dierenvoertoer 2002

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Voor de crash van een tijd geleden ook al eens gemeld, maar nu nog maar een keer (met postertje erbij):

full
 
Hopelijk rijden ze iets sneller dan vorig jaar ;)
Kan overigens een ieder deze rit voor het goede doel aanraden. Maar meer info hierover op de mag site. Ralf, kom jij ook?
 
Hopelijk rijden ze iets sneller dan vorig jaar ;)
Kan overigens een ieder deze rit voor het goede doel aanraden. Maar meer info hierover op de mag site. Ralf, kom jij ook?

Dat snelle rijden zal er wel niet inzitten. Dan moet je Marshall gaan spelen, maar langs de hele colonne raggen met je trike is ook weer niet echt handig :P

En ik ben er inderdaad ook bij, sta waarschijnlijk in Zutphen in de MAG-stand. Maar ik kom in ieder geval in de ochtend naar Dieren toe :} :}
 
Mijn vriendin en ik rijden ook mee.

Mooi. De finish is trouwens vlakbij de Zutphense speeltuin, a.k.a. het viaduct, dus ik verwacht dat alle liefhebbers die daar regelmatig rondhobbelen ook meegaan!! :)
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik zat er ook over na te denken om te gaan, kattevoer mee enzo.
Maar nu ik dat las dat ze langzaam reden, weet ik ook waarom als ik in de aardrijkskundige atlas kijk... het is een kort ritje van Dieren naar zutphen. Hopelijk rijden ze 80 kilometer om??
Wel zin in, dus ik zie wel. :)
 
Ok, ik zat er ook over na te denken om te gaan, kattevoer mee enzo.
Maar nu ik dat las dat ze langzaam reden, weet ik ook waarom als ik in de aardrijkskundige atlas kijk... het is een kort ritje van Dieren naar zutphen. Hopelijk rijden ze 80 kilometer om??
Wel zin in, dus ik zie wel. :)

Ze rijden inderdaad niet rechtstreeks.

Ik ben trouwens ook MAG lid
 
Ze rijden inderdaad niet rechtstreeks.

Ik ben trouwens ook MAG lid


:^ route is circa 60 km, en duurt ongeveer een a anderhalf uur. Het tempo zit er dus flink in... :P

Bij mooi weer verwachten we meer dan 300 rijders!! :)
 
Op maandag 09 september 2002 18:49 schreef Ralfie het volgende:
Goh, lijkt me leuk dit zeg!!!!! :P :+ :P :+ :) :P :+ :) :} :}

Ik verwacht eigenlijk wel dat iedereen die in Zutphen woont meerijdt.... :P

Pfoei zeg, daar kom ik makkelijk mee weg :P

Ik ga vissen kijken in Portugal oftewelles F3 race...,
maar moet het beetje dierlijk houden heh })

Iedereen die gaat: Goede rit en veel plezier.
Niet stiekum snoepen onderweg heh ;)
 
Pfoei zeg, daar kom ik makkelijk mee weg :P

Ik ga vissen kijken in Portugal oftewelles F3 race...,
maar moet het beetje dierlijk houden heh })

Iedereen die gaat: Goede rit en veel plezier.
Niet stiekum snoepen onderweg heh ;)


Niks daarvan! Ik bedoelde dus: iedereen die regelmatig op het viaduck staat (leuke woordspeling, zie je 'em??) moet komen. Dus steek dat Portugal maar in je optie, zeg maar... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan