Geeft dat geen vonken als het met asfalt in aanraking komt?![]()
Echt slijtvast vind ik het niet, ben nu toe aan me 3e setje...Als je je motor te plat legt schraapt dit over de grond en aangezien dit spul wat sluitvaster is dan leer of rubber zit het daar
Nog nooit gezienGeloof mij magnesium vonkt ook behoorlijk![]()
Echt slijtvast vind ik het niet, ben nu toe aan me 3e setje...
Maar Forma's zijn wel fijne laarzen, in mijn ogen tenminste.
Echt slijtvast vind ik het niet, ben nu toe aan me 3e setje...
Mwoah, als je ongeveer elke bocht aan de grond zit gaat het hard hoorDan doe je toch echt iets goed fout als je die dingen zo snel weet te slijten![]()
Mwoah, als je ongeveer elke bocht aan de grond zit gaat het hard hoor![]()
hangt een beetje van het soort stepjes af, op m'n 1100gs zijn de stepjes minder breed dan m'n voet, die gaat dus standaard aan de grond als de stepjes gaan. Maar dat is vooral bij korte bochten als ik niet ga verzitten. Ga ik verzitten moet ik aardig m'n best doen om de stepjes aan de grond te rijden.Op mijn Duc lukt het me toch echt niet, en op m'n SV650 lukte het me alleen als ik zo plat ging dat m'n zijstand aan de grond kwam(wel met verzitten), maar dit zal waarschijnlijk eerder komen door iemand die z'n voeten lekker naar voren zet en dan bochten probeert te nemen
Ik weet toevallig hoe Budel rijdt, die schiet toch aardig op hoorOp mijn Duc lukt het me toch echt niet, en op m'n SV650 lukte het me alleen als ik zo plat ging dat m'n zijstand aan de grond kwam(wel met verzitten), maar dit zal waarschijnlijk eerder komen door iemand die z'n voeten lekker naar voren zet en dan bochten probeert te nemen
Ik heb geen forma's hoor, maar de richa's, trekken er hard opEcht slijtvast vind ik het niet, ben nu toe aan me 3e setje...
misschien je voet iets meer naar achteren plaatsen i.p.v. als donald duck door de bochten te zwabberen![]()
Ik kan niet meer zeggen dan wat er op het stuk staat hé, haha :pWedden dat het geen magnesium is,kunstof of titanium
![]()
Magnesium fikt ook nog heel aardig![]()
Ik kan niet meer zeggen dan wat er op het stuk staat hé, haha :p
kan zijn.. heb ik geen last af , eer dat men tip het asfalt geraakt is men laars toch al aan vervanging toe,serieus,waardeloze rommel
![]()
Voetsteunen gaan ook over de grond, maar Donald Duck ben ik (nog) nietDan doe je toch echt iets goed fout als je die dingen zo snel weet te slijten![]()