het was een ori 180cc van een runner (zit nu alleen onder een nrg)
hmm hij begint wel tussen 8000-9000 rpm maar hij gaat steeds hoger in toeren naarmate hij snelheid maakt dus dan lijkt mij dat de rollen juist lichter moeten toch?
en leovinci is eigenlijk een trekuitlaat heb ik me ooit laten vertellen
+ dit rijd nog sneller en trekt sneller dan de evo 180 met evo pijp 32 carb met recht spruit enzv
ook rest standaart
125? op de originele teller?
mijn nrg loopt de teller tot 120 en hij trekt er nog klein beetje over
terwijl hij slechts 70cc is
tellers zeggen niks.
mijn vespa liep ook 160 op een autoteller, dat zal ook nooit meer dan 135-140 zijn geweest zijn.
mijn beta ark trekt ook 19pk, terwijl dit ''slechts een 70cc is''
zijn natuurlijk geen vergelijkingen, en ik denk niet dat iedereen behoefte heeft aan een grote verhalen topic.
@dre:
je moet dat ding gewoon fatsoenlijk afstellen, kan je later nog een keer je vertanding veranderen.
Dit kan ik beamen..hij trekt er iets beter van..(maar nog niet als een 16 jarige puber trektach ja, dat rijd iedereen toch met een 180cc.
km's per uur zal altijd wel een discussie zijn,
en iedereen denkt dat een 180cc blok bloedsnel is.
maar in de praktijk valt dat best mee, dingen draaien amper toeren en zijn heel laag getimed.