Verschil, mits goed aangesloten, is niet merkbaar.Hallo allen,
aangezien ik mega veel verschillende dingen lees op internet over het aansluiten ben ik heel benieuwd of iemand mij ( evt. uit ervaring) kan vertellen of het überhaupt uit maakt hoe je de leidingen aansluit.
Ik heb een FZR1000 met dubbele remklauwen aan de voorzijde, nu komen er stalen remleidingen op en heb ik dus de keuze om dit op verschillende manieren aan te sluiten.
Wie kan mij vertellen of er verschil zit in de prestaties van onderstaande manieren van aansluiten?
[afbeelding]
alvast bedankt
minder slang = beter!
Een druk die wordt uitgeoefend op een vloeistof die zich in een geheel gevuld en gesloten vat bevindt, zal zich onverminderd in alle richtingen voortplanten.
Het hangt er voor een groot deel vanaf wat de bestaande situatie is. Als je dat in staalomvlochten leidingen overneemt kan je alle standaard banjobouten gebruiken.Ik heb een FZR1000 met dubbele remklauwen aan de voorzijde, nu komen er stalen remleidingen op en heb ik dus de keuze om dit op verschillende manieren aan te sluiten.
[afbeelding]
Nee, klauw heeft er niks mee te maken.Het hangt er voor een groot deel vanaf wat de bestaande situatie is. Als je dat in staalomvlochten leidingen overneemt kan je alle standaard banjobouten gebruiken.
Voor een leiding over het voorspatbord (3) moet volgens mij je remklauw wel geschikt zijn.
Verschil, mits goed aangesloten, is niet merkbaar.
Verschil, mits goed aangesloten, is niet merkbaar.
Koppel en verdeelstukje ben ik geen voorstander van.
Liever een 1 op 1 leiding (dus twee vanaf hrc, elk naar een klauw), of u leiding (1 van hrc naar rechter klauw, dan van rechter klauw naar linker klauw).
viel bijna van mijn stoel toen ik dit las. ik wist niet dat er ook echt voorstanders zijn van dit systeem
ging niet alleen over lucht, ik vind het gewoon het lelijkste van al, die leiding over het spatbord.
ik houd van symmetrie op een motor
Blijf gerust zitten in je stoel.viel bijna van mijn stoel toen ik dit las. ik wist niet dat er ook echt voorstanders zijn van dit systeem
Janbros rijdt alléén motoren met hydraulisch bediende koppelingDan moet je de HRC ook in het midden doen, das pas symmetrie!
Die ombouw van ontluchtingsnippel naar aansluiting remleiding is alleen mogelijk als de diameter, spoed en diepte van de ontluchtingsnippel hetzelfde is als van een banjobout.Nee, klauw heeft er niks mee te maken.