Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ik zit al 7 dagen te wachten op de nieuwe KicX.
Die postbodes in België liggen allemaal weer zat denk ik![]()
Op donderdag 27 december 2001 14:07 schreef Recumbent het volgende:
Ik zit al 7 dagen te wachten op de nieuwe KicX.
Die postbodes in België liggen allebei weer zat denk ik![]()
Nee,\'k ben niet verlegen hoor, gewoon niet aan gedacht, vinut niet bijzonder btw.Hmmm....hebbem net nog gesproke...haddie niet verteld...verlegen zeker![]()
ik ga gelijk een Kix halen...![]()
Welke scans?![]()
Duhh, je hebt een boekje met iets erin, dat scan je zodat iedereen op m-f kan meelezen zonder dat verrekte boekje te moeten halen.
Zoiets bedoel je??
![]()
Toch al gemeld datut niet intressant was,hehe, zoiets ongeveer jah.. noujah, lama hangen, vast niet intressant![]()
Toch al gemeld datut niet intressant was,![]()
Jij vinnet niet bijzonders, maar je hebt ondertss ook nog niet gezegd wtf voor iets het is of waar\'t over gaat ofzo he.
Kicxstart kopuh!![]()
Dankzij mijn niet-echt motorblad heb\'k eindelijk toch eens handig naslagwerkje waar alle motoren van 2002 instaan. Handig voor zo\'n kneus als ik hoorHad je beter in een ECHT motorblad kunnen investeren dan!![]()
Dankzij mijn niet-echt motorblad heb\'k eindelijk toch eens handig naslagwerkje waar alle motoren van 2002 instaan. Handig voor zo\'n kneus als ik hoor![]()
Zolang ik er wat aan heb, intresseert die stimulans me geen jota.handige naslagwerkjes staan in meerdere semi-motorbladen, om de verkoop te stimuleren!![]()
Helaas, ik krijg het niet voor elkaar!!Kan iemand het geweldig NIET interessante artikel over Martin en Paul op \'de ring\' effe inscannen en hier plaatsen![]()
Kan ik ondertussen effe de postbode de huid volschelden omdat ik de Kicxstart nog steeds niet heb mogen ontvangen...![]()
ohw ennuh pooh is, diegene die het plaatst, ook erg dankbaar![]()