Marc Hoegee

Nick22

MF'er
18 mei 2005
125
0
Vlaardingen
Beste medeforummerds,

Vanmiddag werd mij verteld dat, zodra ik mijn motor heb (Suzuki GSX 1300R) ik deze zou moeten laten afstellen bij Marc Hoegee in Giessen.

http://www.hoegeetech.com/

Nu heb ik daarnet zijn site bekeken maar kon niet veel concrete dingen vinden.

Ik vraag me af of jullie misschien ervaring met deze Suzuki tuner hebben en zo ja wat vinden jullie ervan.

Ik hoor het wel.....

Groeten,

Nick







(Aangezien de zoekoptie in dit forum niet in gebruik is kon ik ook niet zoeken of er al een dergelijke vraag was gesteld)
 
Laatst bewerkt:
Het is ook de man die de wedstrijd Suzuki's afstelt voor o.a. Barry Veneman.
Toch wel een van de betere tuners van NL.
 
Marc Hoegee is de Tuner van Suzuki Nederland en officiele importeur van orginele Yoshimura spulletjes.

Heel leuk zaakie heeft tie.

Als je je Soes wil laten Tunen MOET je dat daar gewoon laten doen
 
ik zou zelf gewoon eerst eens gaan rijden, jezelf en je fiets heelhouden en dan na een half jaartje misschien eens naar andere spulletjes gaan kijken :Y
 
ik zou zelf gewoon eerst eens gaan rijden, jezelf en je fiets heelhouden en dan na een half jaartje misschien eens naar andere spulletjes gaan kijken :Y


Wat ik niet snap he mensen (niet alleen jij seba$) is dat iedereen die motor niet geschikt vindt voor beginnende rijders. Ik heb ook wel is op 600, 750 supersport machines gereden en deze vond ik ronduit moeilijker (zenuwachtiger, feller enz. enz.) te besturen en handelen als een Suzuki GSX 1300R.
Het kan aan mij liggen maar ik hoor dit nou zo vaak en vraag me af of deze mensen er wel eens op gereden hebben :N

maar goed nu weer even on topic... :Y
 
Die van mij is afgesteld met power commander door Hoegee. Gaat allemaal professioneel hoor. En zo'n dynorun met open pijp is echt té mooi! })
 
Wat ik niet snap he mensen (niet alleen jij seba$) is dat iedereen die motor niet geschikt vindt voor beginnende rijders. Ik heb ook wel is op 600, 750 supersport machines gereden en deze vond ik ronduit moeilijker (zenuwachtiger, feller enz. enz.) te besturen en handelen als een Suzuki GSX 1300R.
Het kan aan mij liggen maar ik hoor dit nou zo vaak en vraag me af of deze mensen er wel eens op gereden hebben :N

maar goed nu weer even on topic... :Y
Maar je hebt je motor dus nog niet eens? Zou je er dan niet eens eerst es ff op rijden? :?

Als ie nou beroerd loopt, kan ik me voorstellen dat je 'm dan wilt laten afstellen/tunen. Maar als dat niet het geval is, kan ik me niet voorstellen dat je het verschil serieus gaat merken als je 'm net hebt.
 
Hoegee is de Suzuki tuner van NL. Ik ben er met mijn Gixxer 750 geweest ivm het bekende nerveuse lopen bij lage toeren (aan/uit) Loopt lekker nu en paar pk's meer eruit.

Maar zoals Orph al zei, ga eerst maar eens rijden.

Het verhaal over hou het heel zal ik maar niet aan beginnen... :X
 
Maar je hebt je motor dus nog niet eens? Zou je er dan niet eens eerst es ff op rijden? :?

Als ie nou beroerd loopt, kan ik me voorstellen dat je 'm dan wilt laten afstellen/tunen. Maar als dat niet het geval is, kan ik me niet voorstellen dat je het verschil serieus gaat merken als je 'm net hebt.


Ga ik ook doen....... maar ik ken mezelf :P dus vandaar dat ik nu al aan het rondneuzen ben ;)
 
Ah, zo. ;)

Kijk ook eens naar wat leuke optische tuning, anders... Heb je, zeker in het begin, misschien nog wel meer plezier van. :)

Daar ben ik al een paar maandjes mee bezig.... en er staat onderandere xenon verlichting, yoshimura RT3 uitlaten, lederen zadel, andere spiegels op het programma *D
 
Daar ben ik al een paar maandjes mee bezig.... en er staat onderandere xenon verlichting, yoshimura RT3 uitlaten, lederen zadel, andere spiegels op het programma *D
Geen striping op de velgen :?

tsk tsk, amateur :+

Eerst foto'tje dan geloven :W
 
Uhhhhhhh misschien een domme vraag maar ben je mischien bang dat die Busa van jou niet snel genoeg vooruit gaat ? ;)
 
Tja met 175pk doe je tegenwoordig niet meer mee he. Elke 1000cc supersport rijdt je al zoek in de bochten en met "slechts" 175pk's kun je dat op het rechte stuk ook al niet meer goedmaken tegen 180pk's van een R1. Die bijgetunede pk's heb je dus zeker hard nodig als beginner :Y

Het schijnt dat je optisch opleuken doet met een verlengde achterbrug, bij voorkeur chroom kleur. 2 Achterwielen is dan wel heeel erg pimp -O-
 
Kan ook gewoon zo zijn dat de Busa niet echt vloeiend oppakt. Kan verschrikkelijk irritant zijn, en is dus ook moeilijker te besturen (rotonde bijv.). Je bent dan met je gedachten TE veel met je rechterhand bezig. Zo'n hok dan goed af laten stellen kan dan wel eens helpen.
 
Precies, ehm, ik zoek naar het hollandse woordje "smooth". De mijne rolt ahw nu veel lekkerder, pakt net iets mooier op ook. En wees niet bang, op de openbare weg wordt die 180-en-nogwat-pk's echt niet gebruikt maar het idee dat je in iedere situatie voldoende vermogen tot je beschikking hebt is wel lekker :9 :Y :Y :Y .
 
Tja met 175pk doe je tegenwoordig niet meer mee he. Elke 1000cc supersport rijdt je al zoek in de bochten en met "slechts" 175pk's kun je dat op het rechte stuk ook al niet meer goedmaken tegen 180pk's van een R1. Die bijgetunede pk's heb je dus zeker hard nodig als beginner :Y

Het schijnt dat je optisch opleuken doet met een verlengde achterbrug, bij voorkeur chroom kleur. 2 Achterwielen is dan wel heeel erg pimp -O-

Ik zal niet kinderachtig gaan discusseren of een busa nou sneller is dan een hedendaagse R1, daar voel ik me net iets te volwassen voor.
Verder rij ik regelmatig op hayabusa's (de een opgevoerd en de ander niet) en merk gewoon verschil per motor. Dus vandaar mijn vraag over Marc Hoegee en tuning van deze motor.

Groeten,

Nick
 
Terug
Bovenaan Onderaan