Marc Hoegee

Kan ook gewoon zo zijn dat de Busa niet echt vloeiend oppakt. Kan verschrikkelijk irritant zijn, en is dus ook moeilijker te besturen (rotonde bijv.). Je bent dan met je gedachten TE veel met je rechterhand bezig. Zo'n hok dan goed af laten stellen kan dan wel eens helpen.


Kijk daar kan ik nu wat mee.... dit wist ik namelijk niet.
Dank je wel.

greets,
 
Marc Hoegee is de Tuner van Suzuki Nederland!

Heel leuk zaakie heeft tie.

Als je je Soes wil laten Tunen MOET je dat daar gewoon laten doen
:^

Mijn ex heeft zijn busa ook door Marc onder handen laten nemen. Alles is heel netjes gebeurd, Marc heeft absoluut verstand van zaken en komt gemaakte afspraken prima na :)

Maar ik denk dat je voor jezelf ff moet bepalen wat je er mee wil gaan doen...want een busa heeft natuurlijk nu een brok vermogen...en kilo's aan overbodige meuk :+

En ff héél eerlijk, ik snap niet zo goed wat jij eraan zou moeten laten tunen? Jij hoort IMO gewoon km's te gaan maken? Mijn ex is eraan gaan prutsen/heeft eraan laten prutsen omdat ie het van een soort halve toerbuffel met veel vermogen wilde gaan modden naar een racer ;)

Dit is wat hij er toen van gemaakt heeft:

full
 
Ik zou eerst eens een run doen om te bezien ofie uberhaupt slechts loopt. En een powercommander icm een systeem werkt ja. Je kunt ook gerust bij andere tuners terrecht.
 
:^

Mijn ex heeft zijn busa ook door Marc onder handen laten nemen. Alles is heel netjes gebeurd, Marc heeft absoluut verstand van zaken en komt gemaakte afspraken prima na :)

Maar ik denk dat je voor jezelf ff moet bepalen wat je er mee wil gaan doen...want een busa heeft natuurlijk nu een brok vermogen...en kilo's aan overbodige meuk :+

En ff héél eerlijk, ik snap niet zo goed wat jij eraan zou moeten laten tunen? Jij hoort IMO gewoon km's te gaan maken? Mijn ex is eraan gaan prutsen/heeft eraan laten prutsen omdat ie het van een soort halve toerbuffel met veel vermogen wilde gaan modden naar een racer ;)

Dit is wat hij er toen van gemaakt heeft:

(Afbeelding)
In een goede kleur is het toch best een mooie motor :Y
 
Ik zou eerst eens een run doen om te bezien ofie uberhaupt slechts loopt. En een powercommander icm een systeem werkt ja. Je kunt ook gerust bij andere tuners terrecht.
Run is altijd een aanrader.

Maar geef geen geld uit aan een powercommander!

Een powercommander kost best wat geld en 'tzelfde resultaat kan behaald worden met de Yoshi box, werkt prima zoniet beter ;)

En 't is nog goedkoper ook :+
In een goede kleur is het toch best een mooie motor :Y
:^ :+
 
[EdwinO niet meer in de kinderachtige mode] Die Hoeghee is met zijn MotoGP ervaring natuurlijk wel een erg bekende tuner. Ik zou hem alleen vragen of het mogelijk is om je motor soepel af te stellen ipv. te tunen op vermogen. Het essentiele verschil is dat tunen gericht is op max vermogen specifiek voor die weerscondities en niet per-definitie voor een soepel lopende motor onder wisselende weersomstandigheden. Trouwens, soms ligt het relaxt gasgeven ook wel eens aan het afstellen en smeren van je gaskabels. Verder zijn irritante aan-uit effecten ook vaak te wijten aan het injectiesysteem en dus niet altijd te verhelpen. Bij een krachtig blok zul je dit soort effecten nu eenmaal veel duidelijker merken. De Busa is niet echt een stuurwonder omdat het gebouwd is om stabiel hoge snelheiden te rijden (grote wielbasis), vandaar dat jouw ervaring kan kloppen dat hij niet zo vinnig de bocht invalt als een 600cc supersport. Maar als je dat gedrag lastig vindt dan zegt het ook iets over je rijervaring. Stabiliteit krijg je namelijk wel door met een trekkende motor de bochten te nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan