Me Lucky Bastard

Wat had meneer agent volgens jou moeten doen?

  • klont de cel in flikkeren en z'n motor in beslag nemen

    Stemmen: 22 42,3%
  • meneer agent heeft goed gehandeld

    Stemmen: 19 36,5%
  • zonder knipperlichten rondrijden kan echt niet

    Stemmen: 11 21,2%

  • Totaal aantal stemmers
    52
ja in limburg zijn de agenten wel aardig :+

Motorrijders zijn trotse mensen omdat ze motor rijden, hetzelfde bij de agenten ;)
ze matsen wel vaker een motorrijder :X :X :X
[me]kep er zelf geen ervaring mee O-) [/me]
 
"Assertiviteit" ... "Verbale en lichamelijke communicatie-technieken" ... om zo maar eens twee eigenschappen te noemen waar de meeste motor-agenten bovengemiddeld veel van in huis hebben; daar wordt deze groep namelijk extra op getraind. Waarschijnlijk was de overtreding door de omstandigheden waarin je reed en hóé ja dat deed, en heb je zèlf dusdanig gereageerd, dat je de agent de kans hebt gegeven het bij een "opvoedkundig standje" te laten. Veel mensen staan er niet bij stil dat die agent in de eerste plaats zijn werk doet in "onze dienst" (sterker nog; je betáált die goede man zèlf !)en het zou te wensen zijn dat meer mensen zich eens wat beleefder en redelijker zouden opstellen ten opzichte van diezelfde agent als je wilt dat hij of zij jou óók vriendelijk en beleefd te woord staat. Weinig mensen zullen mij geloven, maar de meeste (motor)agenten zijn er helemaal niet zo op gebrand om iedereen maar voor ieder "wissewasje" gelijk op de bon te slingeren.
Ik vind het aan de àndere kant vaak wel grappig om te zien hoe veel mensen afgeven op "de politie" wanneer zij aangehouden worden cq een proces verbaal krijgen vanwege hùn wets-overtreding, om vervolgens te verklaren "dat ze er nooit zijn wanneer men ze nodig heeft", en dan met allerlei voorbeelden aankomen waarop dat gebaseerd zou zijn. En dan is er eindelijk eens een agent op de juiste tijd op de juiste plaats .... en dan is het wéér niet goed !!

In dit topic gelukkig weer eens een verslag van een motor-rijder die mijn stelling bevestigt dat ook (motor)agenten nèt mensen zijn ...... *D
Kom je daar nu bij :? :?
 
Kom je daar nu bij :? :?

In eerste instantie omdat ik vroeger zèlf bij de afdeling opleidingen heb gewerkt van de Rijkspolitie te Voorburg, en in tweede instantie omdat ik nog wel eens wat hoor van mensen die nu bij de verschillende opleidingen deze trainingen geven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan