Meer geluid uit je demper

GSX Erik

MF veteraan
16 sep 2002
5.193
0
Almere
Ff een vraag, waarschijnlijk eentje die al honderden keren is gesteld maar ik vraag het gewoon nog een keer.

Ik ben met ingang van afgelopen vrijdag de zeer trotse eigenaar van een GSX R 750 uit het jaar 2002. Bij aankoop is deze reeds voorzien van een Leo Vince SBK demper. Alleen is het voor zover ik kan zien een zogenaamde street legal versie. Ik vond het geluid eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Nu moet ik ook wel meteen bekennen dat de db-killer er nog in zat dus misschien valt het me straks zonder db-killer nog wel reuze mee. (Straks is eind januari als de motor in de schuur staat) Maar mocht het geluid dan nog steeds tegenvallen. (Had onder mijn oude gsx R 600 een ovale viper zitten) Is er dan een niet al te ingewikkelde manier om meer geluid uit mijn demper te halen??

Mocht er iemand goede ideeen, oplossingen of voorbeelden hebben dan hoor ik dat graag.

Groeten, GSX Erik
 
Heeft hij een uitneembare db-killer?
dan is het evo2 (met E-keurmerk), maar is zeker niet meer gekeurd zonder killer.
zal denk ik niet veel schelen met je oude viper demper.
Maak je (nog) maar nergens druk over ;)
 
Op dezwe manier kan het ook kost niet veel , vraag maar aan rearbear!!
full
 
Ik weet niet precies welke demper het is. Ff een piccie toegevoegd ter verduidelijking.

Wat betreft de aangedragen suggestie.... |( :X

Maar als ik het zo lees heb ik waarschijnlijk niet al te veel te vrezen.

Maar mocht het toch tegenvallen dan wil ik toch graag weten wat er mogelijk is.
 
Ff een vraag, waarschijnlijk eentje die al honderden keren is gesteld maar ik vraag het gewoon nog een keer.

Ik ben met ingang van afgelopen vrijdag de zeer trotse eigenaar van een GSX R 750 uit het jaar 2002. Bij aankoop is deze reeds voorzien van een Leo Vince SBK demper. Alleen is het voor zover ik kan zien een zogenaamde street legal versie. Ik vond het geluid eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Nu moet ik ook wel meteen bekennen dat de db-killer er nog in zat dus misschien valt het me straks zonder db-killer nog wel reuze mee. (Straks is eind januari als de motor in de schuur staat) Maar mocht het geluid dan nog steeds tegenvallen. (Had onder mijn oude gsx R 600 een ovale viper zitten) Is er dan een niet al te ingewikkelde manier om meer geluid uit mijn demper te halen??

Mocht er iemand goede ideeen, oplossingen of voorbeelden hebben dan hoor ik dat graag.

Groeten, GSX Erik


geen zorgen maken 8-)
mijn bos heeft ook een db killer en als die erin zit is het net een stofzuiger. komt ie eruit dan gilt 'ie erover 8-)
 
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik wacht nog even een maandje af en dan zal ik wel zien hoe het geluid zonder demper me bevalt.

"Gixxer kicks ass" Dat is een mooi stukkie motor. En misschien heb je wel gelijk dat er maar 1 merk voor suzuki is. Maar ik heb helaas ook m aar 1 budget en die gaat het niet toelaten ben ik bang. Misschien iets voor in de toekomst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan