geweldig dat je weer 6000 op die teller gaat gooien.
Die radiator stoort mij niet, maar ik snap je beweegredenen wel. Net als die rechte panlat
Maar ik ben ook metaalbewerker, dus mocht het me gaan storen bij de VTX en er is geen kromme aftermarket te krijgen, dan smeet ik m wel iets krom, en laat m weer ff verchromen.
Maar wat ik eigenlijk het belangrijkste vind; worden je ballen erg geroosterd bij die wildstar? en is dat bij die vtx misschien minder ivm de waterkoeling? Ik denk zelf eigenlijk dat het niks uitmaakt; die warmte moet toch ergens heen. Maar het kan zijn dat de luchtstroom gunstiger is, en wat minder langs de nootjes stroomt...
Dat de Honda veel kunststof aan boord heeft stoort mij dan weer wel. Maar als je een 3e hands koopt, zal het meeste misschien al uitgewisseld zijn voor aftermarket spul.
Bizar trouwens dat er 50 kilo verschil in de vtx1800 en wildstar zit, terwijl de honda dan weer veel kunststof bevat...
en ik denk dat ik liever een belt dan cardan heb; loopt mijns inziens een stuk soepeler.
ik ben sowieso van plan met zowel de vtx als de wildstar een ritje te gaan maken om gewoon zelf te oordelen. eerst mijn huidige varadero uit '99 met 78000 op de teller even verkopen...iemand??