Meest geschikte eerste motor

hij is nu met z'n 70 cc ook niet verzekerd. rijdt hij mij aan met een salaris van voor het ongeluk een ton (hoopte ik) dan is hij daarna dus failliet.

oftewel als je iemand aan rijdt en 't is ernstig kick 'm dan nog een paar keer da's goedkoper.

maar ff serieus ik denk dat je lekker moet gaan lessne
daarna kun je 't beste een 2 pitter kopen. maar een 4 cilinder kan ook. een 1 cilinder is meestal niet echt wat voor de snelweg. de 2 pitter trekt bij lagere toeren beter dan de 4.
 
@ TS wel jammer dat je scooter rijd, die dingen zijn oorspronkelijk ontworpen in Italie voor meisjes met rokjes zodat ze makkelijk op en af konden stappen :Y

Gelukkig ga je nu motor rijden :+
 
Hallo, ik rijd al 2 jaar op een scooter met 70cc.
Wat aangezien de slijtage van 2takt en de boetes van oom agent een dure hobby is geworden.
Daarom zoek ik een motor van maximaal 25 kw aangezien ik 18 jaar ben.
Ik ben een leek op het gebied van motoren.
Ik zoek dus een motor die het snelst optrekt, een leuke top heeft en ook nog eens een leuke prijs. :')
Ik heb wat gelezen over dat een motor met enkele cilinder harder optrekt en een 2 cilinder bij hogere toeren meer koppel heeft etc.
En wat voor motor kan ik kopen met 25 kw waar ik een begrenzer uit kan halen?
Misschien dat jullie me een paar modellen kunnen laten zien.

Ik hoor het graag.

Lijkt me duidelijk. Voor jou is er maar een motor. Een terug getjoende Hayabusa. En als je de begrenzer er dan uit haalt kan je nog wat sneller dan normaal.

Alleen die leuke prijs zal wat lastig worden, maar ja ik heb nu al 2 tips gegeven, als die laatste tip nou gewoon van jezelf komt.
 
:+ Altijd jammer van dit soort opmerkingen op die 25kw topics. _O-

Die jongen is gewoon nieuw en lekker enthousiast :Y

Ach, ik rij zelf ook 25kw maar ik had toch een iets andere instelling.
Ook het punt of de begrenzing er gelijk af kan is nou niet om over naar huis te schrijven.
Maar oke, over de opmerking heb je wel een punt. Ik zal het anders brengen:

Beste Mathijs,

Ga eens eerst lessen en dat roze pasje halen.
Kijk dan eens wat er voor motoren zijn en ga proefrijden (kan voor 25kw soms lastig zijn)
Als je een motor gevonden hebt, zorg dat ie op 25kw kan en ga daar eens mee leren rijden. Geen gelul met verzekering als er een keer wat gebeurd. Heb je 2 jaar gereden met 25kw, gooi je die begrenser eruit en ga je lekker volvermogen rijden. ( heb je iets om naar uit te kijken).
Zo goed 600rr? ;)

Off-topic: Ik zie dat je uit Haarlem komt. Woon zelf in Bloemendaal. Tot spots! :W
 
Ach, ik rij zelf ook 25kw maar ik had toch een iets andere instelling.
Ook het punt of de begrenzing er gelijk af kan is nou niet om over naar huis te schrijven.
Maar oke, over de opmerking heb je wel een punt. Ik zal het anders brengen:

Beste Mathijs,

Ga eens eerst lessen en dat roze pasje halen.
Kijk dan eens wat er voor motoren zijn en ga proefrijden (kan voor 25kw soms lastig zijn)
Als je een motor gevonden hebt, zorg dat ie op 25kw kan en ga daar eens mee leren rijden. Geen gelul met verzekering als er een keer wat gebeurd. Heb je 2 jaar gereden met 25kw, gooi je die begrenser eruit en ga je lekker volvermogen rijden. ( heb je iets om naar uit te kijken).
Zo goed 600rr? ;)

Off-topic: Ik zie dat je uit Haarlem komt. Woon zelf in Bloemendaal. Tot spots! :W
Nice, bloemendaal ik een prachtige omgeving :9~

Tot spots inderdaad :W
 
Ach, ik rij zelf ook 25kw maar ik had toch een iets andere instelling.
Ook het punt of de begrenzing er gelijk af kan is nou niet om over naar huis te schrijven.
Maar oke, over de opmerking heb je wel een punt. Ik zal het anders brengen:

Beste Mathijs,

Ga eens eerst lessen en dat roze pasje halen.
Kijk dan eens wat er voor motoren zijn en ga proefrijden (kan voor 25kw soms lastig zijn)
Als je een motor gevonden hebt, zorg dat ie op 25kw kan en ga daar eens mee leren rijden. Geen gelul met verzekering als er een keer wat gebeurd. Heb je 2 jaar gereden met 25kw, gooi je die begrenser eruit en ga je lekker volvermogen rijden. ( heb je iets om naar uit te kijken).
Zo goed 600rr? ;)

Off-topic: Ik zie dat je uit Haarlem komt. Woon zelf in Bloemendaal. Tot spots! :W
Wat rij je voorn motor trouwens? :)
 
Wat rij je voorn motor trouwens? :)

Suzuki GSF650 uit 2008. Jij zit toch in het Haarlem-topic?
Ik zal mij daar ook eens melden. Hier nog een foto van mijn bike:
full
 
Ik zal mijn eens melden. Zoek nog mensen om mee te rijden. Rij tegenwoordig ook met wat mensen van het Bandit-topic. Hier nog een mooie foto:

MrSelected is 19 en rijdt een TL1000r?
full
 
Ik zal mijn eens melden. Zoek nog mensen om mee te rijden. Rij tegenwoordig ook met wat mensen van het Bandit-topic. Hier nog een mooie foto:

MrSelected is 19 en rijdt een TL1000r?[afbeelding]
Nice, wij van MFH rijden altijd heel veel... in de winter helaas wat minder
 
Terug
Bovenaan Onderaan