Meeting 2013: "Battle of the Titans"

Wanneer gaan we Battelen en waar??

  • Bij Luik. Het weekend van 25 en 26 mei.

    Stemmen: 9 47,4%
  • Bij Luik, maar een andere datum. Namelijk 1 en 2 juni.

    Stemmen: 1 5,3%
  • Ik dacht het niet. 25 en 26 bij Utrecht?

    Stemmen: 1 5,3%
  • Neh, het wordt 1 en 2 juni bij Utrecht.

    Stemmen: 5 26,3%
  • Zijde gek geworre?!? Één dag is meer dan zat!

    Stemmen: 3 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Ben terug van mijn vakantie. Binnenkort maar en datumpje plannen tussen de schoolvakanties en de feestdagen in. Vrijdagavond en zaterdag óf zaterdag en zondag?
Ofwel, zijn er mensen die standaard op zaterdag werken?
 
Vrijdag - zondag? Vorige week zo ongeveer ook gedaan met de AT's en dat is misschien wel wat. Kan je vrijdag aankomen, zaterdag het evenement en zondag weer terugrijden
 
Laatst bewerkt:
Leuk idee dit. Ik meld me dan maar met de eerste Cagiva Elefant?

Foto van het beestje:


9cf8ea310470ecbcf9cdca2f773d17ec
 
Vet, zelfs een cagiva

Blijkbaar zitten de GS'en op een eigen eiland want daar horen we niks van. Terwijl je toch zo nu en dan nog wel r80 en r100 gs ziet rijden..
 
@ kantelaar mocht je nog een rondje gaan klappen vanavond.. Rustig aan he... Mocht je jezelf toch ergens vast graven.. Bel maar ff komen we je er wel uithalen met t buffeltje...


:z
 
@ kantelaar mocht je nog een rondje gaan klappen vanavond.. Rustig aan he... Mocht je jezelf toch ergens vast graven.. Bel maar ff komen we je er wel uithalen met t buffeltje...


:z


_O- _O- Het was prima op het terrein, ik was op een paar fietsers en een verdwaalde tinus van de klu na alleen , zoveel zand voor mezelf was echt gaaf !
 
Ja joh oirschot is na 1630 altijd kansloos stil, net als dit topic trouwens. ;)

Zijn er nog mensen met wat suggesties..? voor de meeting cq rit..??

GreetsZ

Ps ff plaatjes ter vermaak.. :z

Peterthansel-89.jpg


1992%2BParis%2BDakar.jpg


71640707-L.jpg



Suzuki-DR-Z-800-Paris-Dakar-1988-2.jpg


}) })

images
 
Ben bezig om de suup weg te doen. omdat ik een paar jaar op een ééncilinder wil rijden. Dus grote kans dat de topic starter niet aanwezig is :$
 
Kep net nieuwe veren en olie in de voorvork geprutst , de oude olie was grijsbruin en die verenleken wel van die rioolontstopspiralen _O-
 
1 GS is van het eiland, heb een 1988 r100gs en een leuk off road weekend sla ik liever niet te vaak over.
 
opbokkuh oma!

dangerous-grandma.jpg


Gaat er nog wat georganiseerd worden of moet er hier zelf wat geregeld worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan