Mega Meeting 2004 vanuit Gelderland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij gaan met een paar man vanuit Nijmegen. Evt. door naar Velp, maar met genoeg bikers kunnen we ook een leuke route maken vanuit hier. Ik hoor het wel wie er mee willen.

Greetz,

Marc
 
Lijst vergeleken met main topic..

Vertrekken van personen gewijzigd ...

Keep me posted voor newbees topicstarter ;) 8-)

<knip>

De groep uit Overijssel zal ongeveer 11:00 in Veenendaal arriveren.
Ik zal de MC Donalds in maart/april vragen of er gratis koffie te regelen valt.
Dit zodat ik het aantal bezoekers ongeveer kan doorgeven.

EDIT : Zal moeilijk worden denk ik met 400 gratis bakkies koffie.. :+ :+
===============================================

<knip>

========================================
[moraalriddermode]

Edit : Aangzien er veel errug veel motoren komen, let wel op de
veiligheid van jezelf en anderen, we willen natuurlijk niet op zo'n
manier in de krant komen....


[/moraalriddermode]
================================================
<zeeeeer grote knip >
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van de partij *D bij de Esso in/nabij Velp (als ik die kan vinden ;) ).
Kom vanuit richting Gelredome (pleiroute) dus ik zal wel bij de verkeerde Esso staan |(
 
Wij gaan met een paar man vanuit Nijmegen. Evt. door naar Velp, maar met genoeg bikers kunnen we ook een leuke route maken vanuit hier. Ik hoor het wel wie er mee willen.

Greetz,

Marc

Hmm... da's beter als we vanaf de waalkade kunnen starten of zo :9
Die Esso wordt toch moeilijk te vinden :+

Met andere woorden.... laat ff weten als jullie vanuit Nijmegen rijden.... :]
 
Ik ben van de partij *D bij de Esso in/nabij Velp (als ik die kan vinden ;) ).
Kom vanuit richting Gelredome (pleiroute) dus ik zal wel bij de verkeerde Esso staan |(

Als je over de pleyroute komt dan kan het toch niet missen? Je rijd door tot op het velperbroek en dan de 3e afslag eraf (1e=duitsland/Zevenaar, 2e=dieren/zutphen, 3e=VELP). Na 20meter zit aan de linkerzijde de Esso :)
 
Als je over de pleyroute komt dan kan het toch niet missen? Je rijd door tot op het velperbroek en dan de 3e afslag eraf (1e=duitsland/Zevenaar, 2e=dieren/zutphen, 3e=VELP). Na 20meter zit aan de linkerzijde de Esso :)

Dat moet lukken :+ , thanks....
Ik hoop stiekem toch ook een beetje op Nijmegen, vanaf de waalkade :)
 
Fazer figuur met onmogelijke nick ( :+ )toegevoegd ook doorgegeven voor main topic.


En als er iets gepland word om vanuit Nijmegen ons te vergezellen hoor ik het wel he? Tot die tijd voeg ik nog ff nix toe.
 
:9 lekker weer een meeting zal dit jaar niet zo vaak meerijden maar wil wel die mega meeting weer ff meemaken :9~
dus de devel is er bij }) en aanhang redshift of terwijl maro *D
we rijden dan ook via velperbroek mee dus tot kijk en :] op 9 mei
afz the })
 
:9 lekker weer een meeting zal dit jaar niet zo vaak meerijden maar wil wel die mega meeting weer ff meemaken :9~
dus de devel is er bij }) en aanhang redshift of terwijl maro *D
we rijden dan ook via velperbroek mee dus tot kijk en :] op 9 mei
afz the })

Litteldevil en redshift. Is Maro nu ook een nick en die gaat mee? Beetje vage zin?
 
Hmm, als er nog getankt moet worden kunnen jullie dat beter bij de andere Esso doen, dies 1 cent goedkoper (en bovendien werk ik er :) ). Kom btw zelf uit Duiven, dus topic vanuit Duiven zou wat mij betreft ook wel kunnen :P

Maar zet mij en Jurgenfan maar neer voor Velp...
 
Hmm, als er nog getankt moet worden kunnen jullie dat beter bij de andere Esso doen, dies 1 cent goedkoper (en bovendien werk ik er :) ). Kom btw zelf uit Duiven, dus topic vanuit Duiven zou wat mij betreft ook wel kunnen :P

Maar zet mij en Jurgenfan maar neer voor Velp...

Komt goed. En veranderen voor 1 eurocent? Das als ik mijn tank helemaal leeg heb net € 0,20 Daar lig ik niet wakker van. Jullie wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan