Mega Meeting 2004 vanuit Rotterdam

Hoe gaan we rijden...?

  • Direct naar Veenendaal over de A12

    Stemmen: 1 3,0%
  • Direct naar Veenendaal over de A15 (klaverblad Gorichem)

    Stemmen: 4 12,1%
  • Via de Mac Gouda waar we Den Haag en Zoetermeer ontmoeten

    Stemmen: 9 27,3%
  • Via de PPP (Den Haag)

    Stemmen: 15 45,5%
  • Via de Ardennen

    Stemmen: 4 12,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
De poll is online. Stem even voor je favo-startplek, dan kunnen we dat ook weer kortsluiten. Voor andere opties hou ik me graag aanbevolen. Daarnaast wil ik ook graag voorstellen om daar dan om 09:30 uur te meeten (vertrekken...?). Is iedereen het daar ook mee eens...?
*D
 
Maakt me niet zo uit waar we afspreken maar ik heb wel Mac Alex gestemd.
Ik woon redelijk centraal om naar Barendrecht of Alexanderpolder te rijden.
 
Hallo Daar...
Ik heb en vraag want ik ben namelijk niet zo vaak op de site omdat ik mijn pc met mijn verhuizing heb verkocht. Afijn, is deze meeting voor alle merken motoren? zo ja, dan ga ik mee en nog 3 andere Suzuki rijders...
Waar en hoelaat word er afgesproken in Rdam?
Graag reply, ik krijg op mijn werk via mijn mail dat er reactie is geweest..
alvast bedankt en hopelijnk tot 9 Mei !!!
 
Hoi Bulls-eye, tuuuurlijk is deze meeting voor alle merken motoren... :) Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Waar we precies gaan meeten is nog niet helemaal duidelijk, maar aan de poll te zien gaat het de kant van Alexanderpolder (09:30 uur) op. Ga dus gezellig mee als je wilt. Geef aub ook even de (nick-)namen van die je collega-rijders door, dan kan de organisatie daar rekening mee houden. Kijk voor meer info anders in het centrale topic. Hopelijk tot 9 mei...!

Hallo Daar...
Ik heb en vraag want ik ben namelijk niet zo vaak op de site omdat ik mijn pc met mijn verhuizing heb verkocht. Afijn, is deze meeting voor alle merken motoren? zo ja, dan ga ik mee en nog 3 andere Suzuki rijders...
Waar en hoelaat word er afgesproken in Rdam?
Graag reply, ik krijg op mijn werk via mijn mail dat er reactie is geweest..
alvast bedankt en hopelijnk tot 9 Mei !!!
 
Lijkt mij ook wel grappig om mee te gaan. Als ik ga neem ik minimaal nog één persoon mee. Één is hier niet geregistreerd en ... Pter? Hebbie zin???
Ik stem op de MAC bij Barendrecht...
 
Perfect, ik zet je op de lijst dan...!
Met hoeveel kom je dan in totaal...?
:)

Lijkt mij ook wel grappig om mee te gaan. Als ik ga neem ik minimaal nog één persoon mee. Één is hier niet geregistreerd en ... Pter? Hebbie zin???
Ik stem op de MAC bij Barendrecht...
 
Hallo,
Dit is misschien een heele raare vraag maar ik ben helemaal gek van motoren.
Zou het mogelijk zijn dat ik met iemand mee rij vanuit rotterdam ik heb zelf namelijk nog geen motor...(omdat ik nog geen 18 jaar ben) :} wie helpt deze nederlander uit de brand??? :} in ieder geval een gratis wasbeurt ;)
neem a.u.b. contact met mij op e-mail: melandri_nl@hotmail.com
 
Hai Gazzz,

Oke helemaal top! Wij zullen er de 9de zijn! geweldig! Eindelijk z'n grote meeting. Wij komen met 4 Gsxr's(we zijn een btje Soes fan's) Ik ben de enige die hier ingeschreven staat. Maar je kan de volgende namen toevoegen: Bulls-eye, Mark, Carlos, Bernardo. Ik zal eens kijken of ik nog 2 andere vrienden van me 1.R1 2.Ninja6 mee kan krijgen in dat geval komen we met z'n 6en! Nou hopen dat het weer tegen die tijd ook nog helemaal mee zit.....
 
Super, lijkt me gezellig. Stem nog voor welke plaats je wilt gaan starten, het gaat nu namelijk redelijk gelijk op tussen Alexanderpolder en Barendrecht.

Hai Gazzz,

Oke helemaal top! Wij zullen er de 9de zijn! geweldig! Eindelijk z'n grote meeting. Wij komen met 4 Gsxr's(we zijn een btje Soes fan's) Ik ben de enige die hier ingeschreven staat. Maar je kan de volgende namen toevoegen: Bulls-eye, Mark, Carlos, Bernardo. Ik zal eens kijken of ik nog 2 andere vrienden van me 1.R1 2.Ninja6 mee kan krijgen in dat geval komen we met z'n 6en! Nou hopen dat het weer tegen die tijd ook nog helemaal mee zit.....
 
Lijkt mij ook wel grappig om mee te gaan. Als ik ga neem ik minimaal nog één persoon mee. Één is hier niet geregistreerd en ... Pter? Hebbie zin???
Ik stem op de MAC bij Barendrecht...
Jij bent goed bezig O-)
Aussie wil nl dat het de Mac Barendrecht wordt zodat ie lekker kan uitslapen
 
gaat toch de Mac. barendrecht weurden :X


EDIT: 9.30 verzamelen is perfect joh, kenne we rond 9.45 vertrekken. [me]smitjr zal er wel rond 9.20 ofzo zijn ;) [/me]
 
Ja, inderdaad... ik ben er waarschijnlijk ook wel iets eerder.. nog even een Mac Breakfast bestellen... :P

gaat toch de Mac. barendrecht weurden :X


EDIT: 9.30 verzamelen is perfect joh, kenne we rond 9.45 vertrekken. [me]smitjr zal er wel rond 9.20 ofzo zijn ;) [/me]
 
jie ha ik had het al geopert in een ander topic om dat ik deze over het hoofd heb gezien

natuurlijk ben ik erbij


weer gratis koffie bij de mac :P

en eindelijk weer met mijn vriendjes crossen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan