MEGA Meeting 2004

Mega Meeting 2004

  • 9 Mei

    Stemmen: 223 86,4%
  • Vervallen

    Stemmen: 6 2,3%
  • Vervallen

    Stemmen: 18 7,0%
  • Vervallen

    Stemmen: 4 1,6%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 3 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    258
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ennuh...hebben er ook een aantal geen helm op .. :X :X :X
Euhm.... of je geeft alleen een linkje?

Enne Ja BoomeRR dakannie he die blote armen!?
Was bij de finish op trainingsterrein. Daar kregen we een oorverdovend applaus van alle toeschouwers, dus dan is t wel ff fijn dat ze ook ff paar koppies zien.
Wat betreft die blote armen, was 37 graden die dag en als je dan constant in de bloedhete zon moet staan doe jij ook wel ff je motorjasje uit ;)
 
Was bij de finish op trainingsterrein. Daar kregen we een oorverdovend applaus van alle toeschouwers, dus dan is t wel ff fijn dat ze ook ff paar koppies zien.
Wat betreft die blote armen, was 37 graden die dag en als je dan constant in de bloedhete zon moet staan doe jij ook wel ff je motorjasje uit ;)

I agree...

Zeker de meeting van vorig jaar, had ik wel in me nakie willen staan :X toch maar nie gedaan...haha

Wat zweten was dat..was toen blij dat ik weer op de motor zat :P
 
En toch ga ik proberen het te halen.

Mijn wedstrijd begint om 1400 en ik kan denk ik om 1700 vanuit Almere vertrekken. Zijn 'we' dan nog in Amersfoort, dus rond 1730, of is het hopen dat ik een bult motorrijders tegen kom onderweg?
Want wordt er ook iets georganiseerd nà Amersfoort of valt de groep dan weer uiteen?
 
zegge, allemaal leuk en aardig,maar VFRgirl en ondergetekende komen ook, ik meen toch echt dat ik me hier al opgegeven had.....nee, weet het wel zeker :+ ...pfff...megameeting zonder ikkes....as if.... 8-)
 
zegge, allemaal leuk en aardig,maar VFRgirl en ondergetekende komen ook, ik meen toch echt dat ik me hier al opgegeven had.....nee, weet het wel zeker :+ ...pfff...megameeting zonder ikkes....as if.... 8-)

Hmm....Heb ik wel mailtje gehad ? :P

Bij deze staan jullie erin

Ik bezoek dit forum sinds kort. Een vraag wat houdt MEGA meeting in
Wat staat er te gebeuren ????

Zou zeggen bekijk pagina 1 eens...

Mensen nemen tegenwoordig geen moeite meer om het topic te lezen :P

Tis gewoon een gezellige bijeenkomst van fanatieke motorrijders...
 
De visualisatie is een beetje aangepast ;) :d voor de duidelijkheid, khad nog ff het idee om een lekkere naakte naja stop maar.....:D maar ik dacht laat maar...

Mzzl CLUT
 
nee je hebt geen mailtje gehad :P ...moet dat tegenwoordig ook al? :+ ....wil best 1 sturen maar dan wil ik wel een bevestigig per fax :+ :9

dank voor het plaatsen ;)


[qoute]




<knip>
-----------------------------------------

Ga jij ook mee ?.. Stuur ff een mailtje naar blackeagle-mf@home.nl en ik zet je nick erbij.

-----------------------------------------
<knip>

[/quote]

:+ :P


Hey Black Eagle,
kan je misschien nog iets toevoegen voor mij in het begin stukje? O-)

Linkje: Foto shooting Mega Meeting 2004

Alvast bedank! :}

Hij staat erbij

Count me in ;)

Ik MOET natuurlijk ook bij dit spektakel zijn })

Toegevoegd
 
Laatst bewerkt:
Ah, bedankt voor het melden. Nu kunnen we ons er tenminste mentaal op voorbereiden dat je niet komt. Stel je voor dat we het niet geweten hadden en er was op je gerekend... Dat zou een teleurstelling geworden zijn...

:+

fuckyou2.gif
 
@ black eagle, ik heb gezien dat blade sjeezer er 2 x instaat ik dacht op 311 en 375 iets in die richting
 
Op naar de 500 aanmeldingen! ! !

Of gaan we toch voor de 1000? ? ?
We hebben nog ruim 3 maanden. Ben benieuwd hoeveel er komen als het "minder mooi" weer is.
 
Laatst bewerkt:
Bij deze nog een aanmelding voor de Mega Meeting! Heb ook een mailtje gestuurd naar blackeagle-mf@home.nl

GroetjeZ!

Jethro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan