MEGA Meeting 2004

Mega Meeting 2004

  • 9 Mei

    Stemmen: 223 86,4%
  • Vervallen

    Stemmen: 6 2,3%
  • Vervallen

    Stemmen: 18 7,0%
  • Vervallen

    Stemmen: 4 1,6%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 2 0,8%
  • Vervallen

    Stemmen: 3 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    258
Status
Niet open voor verdere reacties.
zeg.....IK HEB ER ZIN IN!!!!
hoop alleen dat het weer een beetje is dan voorspeld wordt voor komende week
 
wat doen we eigenlijk als het ZEIKT van de regen?

ik bedoel, mijn motor (en motorpak) mogen best nat en vies worden, maar met die fotosessies en 'afterparties'. dat zou wel jammer zijn toch?

en ik denk dat de opkomst een stuk lager zal zijn. kunnen we niet wat regelen met erwin krol (of werkt dat zo niet? :+ )
 
ik zie dat me vriendin (Jessy) zich niet heb opgegeven maar ze rijd vanaf zaterdag 8mei weer ze zal voor me bus uitrijden is al gevuld met het meest voorkomende gereedschap zal de tyraps en ducktape en wd40 voor de liefhebbers ook effe inladen deze week
 
Wij komen ook, misschien met de auto of misschien met het zijspan.


Ow ja we vertrekken uit Uden

Toegevoegd

Oeps, zie dat ik er ook nog niet bij sta: Ik vertrek uit Almere!!!

Toegevoegd

ik zie dat me vriendin (Jessy) zich niet heb opgegeven maar ze rijd vanaf zaterdag 8mei weer ze zal voor me bus uitrijden is al gevuld met het meest voorkomende gereedschap zal de tyraps en ducktape en wd40 voor de liefhebbers ook effe inladen deze week

Ze staat erbij..

Altijd handig een EHBO post :P

wat doen we eigenlijk als het ZEIKT van de regen?

ik bedoel, mijn motor (en motorpak) mogen best nat en vies worden, maar met die fotosessies en 'afterparties'. dat zou wel jammer zijn toch?

en ik denk dat de opkomst een stuk lager zal zijn. kunnen we niet wat regelen met erwin krol (of werkt dat zo niet? :+ )

Hopen dat het net zo lekker weer wordt als vorig jaar..

Naja ietssie minder dan, maar wel droog :P
 
Zijn er nog mensen die vanaf Ede naar Veenendaal rijden :? :?
Willen jullie het mij laten weten anders moet ik het hele eind alleen rijden ;) en het is leuker om in een groep te gaan. 8-)
 
Zijn er nog mensen die vanaf Ede naar Veenendaal rijden :? :?
Willen jullie het mij laten weten anders moet ik het hele eind alleen rijden ;) en het is leuker om in een groep te gaan. 8-)

Ik moet helemaal uit wageningen komen, maar ik heb ook niet zon zin om dat hele eind in mn eentje te rijden... ;)
 
ik kom ook effe kwijlen, kom samen met een vriendin. zij rijd vanaf wageningen naar mij toe hier in veenendaal en dan rijden we samen na de mac toe. zij op een rs 50 en ik op een nsr 50 :X we moeten allebij nog 18 worden B| maar beetje rondkijken mag toch ;)
 
Laatst bewerkt:
Stond al op 793 ofzoiets en nu nog eens (iig toen ik keek) op 811, komt waarschijnlijk omdat ik me in Limburgtopic ook nog eens netjes aangemeld heb...

Idd, je stond er 2 keer in...

811 nu ingevuld door Jurg

@ Black Eagle
Ik (+ vriendin) vertrek vanuit Breda

Toegevoegd


ik kom ook effe kwijlen, kom samen met een vriendin. zij rijd vanaf wageningen naar mij toe hier in veenendaal en dan rijden we samen na de mac toe. zij op een rs 50 en ik op een nsr 50 :X we moeten allebij nog 18 worden B| maar beetje rondkijken mag toch ;)

Je staat dus op 811 nu ivm dubbelvermelding....
 
Net op het journaal: scooters bekeurd tijdens meeting, pliesie wist van meeting via het internet.

Hoe lang zouden ze er over doen om 811 motoren te controleren :+

* Toch maar ff db-killer installeren voor 9 mei. Jurg, doe jij dat ook ff :X :X :+
 
Zijn er nog mensen die vanaf Ede naar Veenendaal rijden :? :?
Willen jullie het mij laten weten anders moet ik het hele eind alleen rijden ;) en het is leuker om in een groep te gaan. 8-)



wij komen van ede en gaan dat heeeeeeleeeeeeee eind vanaf kernhem. :Z
wordt een lange rechte rit dussssssssssss!!!! ;) ;)
 
Net op het journaal: scooters bekeurd tijdens meeting, pliesie wist van meeting via het internet.

Hoe lang zouden ze er over doen om 811 motoren te controleren :+

* Toch maar ff db-killer installeren voor 9 mei. Jurg, doe jij dat ook ff :X :X :+

Nemen ze alle ME mee wat ze hebben :P :+

dB killer ? was da ..
 
Net op het journaal: scooters bekeurd tijdens meeting, pliesie wist van meeting via het internet.

Hoe lang zouden ze er over doen om 811 motoren te controleren :+

* Toch maar ff db-killer installeren voor 9 mei. Jurg, doe jij dat ook ff :X :X :+

Ik reed gisteren daarlangs. Waren een stelletje randdebielen die zonder helm reden, burnouts deden en wat races hebben gereden.

scooternerds!
Toen ik rond 7 uur erlangs reed heb ik helemaal dubbel gelegen omdat er zo reteveel politie bij stond. Geweldige actie!!
 
Holy shit man, rond de 800 motoren :X :X :X

Ben benieuwd of de Mac hier al vanaf weet, haha!
Als het 9 mei mooi weer is, dan gaat het echt heel druk worden...damn! :)

O ja, nog wat extra aanmeldingen: (vrienden van me)
[*] Mike met z'n CR500
[*] Albert met een Thundercat
[*] Corné met z'n RS250
[*] Jeroen met z'n Fireblade
[*] Cees met z'n ZX12R
Misschien:
[*] Bart met z'n TL1000R
[*] Mario met z'n RS250
Gaan jullie ook vanuit Ede :?
and if so Hoelaat en van af waar
 
Zet Baksteen & Friends ook maar op de lijst 8-)

Bron: Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie
Bonnenregen bij scootertreffen

03-05-2004 - Een scootertreffen op het industrieterrein Vosdonk in Etten-Leur is voor de ruim honderd bezoekers zondagmiddag minder gezellig verlopen dan was verwacht. De politie kwam namelijk ook, maar om te controleren. De oogst: negentig bekeuringen voor 84 scooters, elf inbeslagnames en één aanhouding, aldus een politiewoordvoerder. De politie was via internet op de hoogte gekomen van de scootermeeting. Hoewel een treffen op zich niet strafbaar is, geldt dat wel voor het niet dragen van een helm, het niet beschikken over de juiste papieren en het bezit van een scooter die harder kan rijden dan is toegestaan. Twintig politiemensen keken daarom welke scooters via de openbare weg naar de ontmoeting waren gekomen, waarna de tweewielers op rollentestbanken werden gezet. Van de negentig uitgedeelde bekeuringen was volgens de woordvoerster ruim driekwart toe te schrijven aan een opgevoerde motor. De elf tweewielers die in beslag werden genomen, waren zwaar opgevoerd, verkeerden in een erbarmelijke staat of waren gebruikt bij illegale straatraces. Een 18-jarige vrouw uit Etten-Leur werd aangehouden, omdat ze een politiemedewerker had beledigd.
Denk aan je db-killer!
 
zucht...

Als we netjes aan de regels houden, zal de politie vast geen 800+ motoren gaan controleren op db killer ja of nee...

Hun hebben niet gereageerd op de mail..

Mochten ze toch zoiets proberen, dan zoek ik de krant op waarin vermeldt wordt, dat de KLPD te laks is geweest om te reageren op meerdere email om te vragen hoe we dit het beste kunnen doen volgens hun..

Het zal wel niet zo'n vaart lopen al met de scootermeeting, aangezien het vorig jaar keurig is verlopen en zonder politie..

naja, twas ook dik 30 graden..kan ook een oorzaak zijn *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan